Co powinien zawierać audyt SEO?

Co powinien zawierać audyt SEO - ebook

Co zawiera audyt SEO?

Kompleksowy audyt SEO strony www powinien uwzględniać wszystkie najistotniejsze aspekty przekładające się na widoczność (lub brak widoczności) w sieci. Należy przeanalizować aspekty techniczne, czynniki on-page (wewnątrz serwisu) oraz czynniki off-page (poza serwisem). Audyt SEO pozwoli na znalezienie odpowiedzi na kilka podstawowych pytań.

Blisko 160 stron z uwagami oraz mapą co powinno znaleźć się w dokumencie, który otrzymasz wraz z rekomendacjami.

Zależy Ci na tym, aby Twoja strona internetowa otrzymała wysokie miejsce w rankingu wyszukiwarki Google? Szukasz sposobu na to, aby serwis wyświetlał się w SERP-ie wyżej niż konkurencja? Zdecyduj się na audyt SEO! Sprawdź, które elementy powinny znaleźć się w takiej analizie.

Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO pozwala w skuteczny sposób zweryfikować serwis internetowy pod kątem zgodności z wytycznymi dotyczącymi optymalizacji i pozycjonowania. Istnieje wiele czynników, które oddziałują na to, jak kształtuje się widoczność witryny w SERP-ie. Ich szczegółowa analiza pozwoli wykazać błędy utrudniające pozycjonowanie. Z raportu, który jest wynikiem audytu SEO, dowiesz się, dlaczego firmowa strona www/sklep internetowy wciąż zajmuje odległe pozycje w rankingu wyników organicznych. 

Jak przedstawia się widoczność strony w sieci?

Pierwszym krokiem podczas realizacji audytu SEO jest weryfikacja widoczności serwisu w sieci. Należy sprawdzić, czy strona w ogóle wyświetla się w organicznych wynikach wyszukiwania. Jeżeli wcześniej korzystałeś z praktyk Black Hat SEO przy pozycjonowaniu strony internetowej, to skutkiem tych działań może okazać się ban (całkowite usunięcie witryny z indeksu) lub filtr. 

Widoczność strony internetowej pozwala zweryfikować, które podstrony i na jakie frazy wyświetlają się w rankingu. Jest to cenna informacja – pozwala na ocenę aktualnej kondycji witryny. Pamiętaj, że im większa jest widoczność Twojej strony, tym więcej użytkowników będzie mogło na nią trafić za pośrednictwem organicznych wyników wyszukiwania. 

Na jakie słowa kluczowe warto położyć nacisk w procesie optymalizacji serwisu?

Masz przygotowaną listę słów kluczowych, które Twoim zdaniem najlepiej odzwierciedlają ofertę prezentowaną klientom? Świetnie! Pora sprawdzić, czy Twoja intuicja Cię nie zawiodła. Audyt SEO pozwoli wyselekcjonować te frazy, które faktycznie mają potencjał. Zastanawiasz się, dlaczego jest to tak istotne?

Frazy kluczowe można podzielić m.in. na: słowa ogólne, wyrażenia long tail, frazy lokalne lub brandowe. O ile słowa kluczowe z nazwą marki (brandowe) sprawdzą się w każdym przypadku, o tyle dobór pozostałych fraz zależny będzie od specyfiki branży, w której działasz. 

Są sytuacje, w których nie ma sensu inwestować w pozycjonowanie serwisu na frazy ogólne. Dzieje się tak np. wówczas, gdy cechuje je ponadprzeciętna konkurencyjność. Jeśli zależy Ci na tym, aby zwiększyć ruch z wyszukiwań organicznych (a zapewne tak jest), to niekiedy lepiej jest skupić się na wyrażeniach z długiego ogona (long tail). Ostateczne rozstrzygnięcie w tej kwestii przyniesie wynik audytu SEO.

Analiza konkurencji pozwoli na znalezienie wspólnych słów kluczowych ale też takich, które warto pozycjonować na serwisie pozycjonowanych a czego nie znajdziesz na stronie konkurencji. Wykonywanie audyt SEO powinno być połączone z analizą słów kluczowych, które są widoczne w Google Search Console.

Czy strony docelowe są zoptymalizowane?

Kolejny punkt do weryfikacji podczas audytu to stopień optymalizacji poszczególnych stron docelowych. Słowa kluczowe istotne z punktu widzenia pozycjonowania powinny znaleźć się nie tylko w treści, lecz również w nagłówkach (i to zarówno na stronie głównej serwisu, jak i na podstronach ofertowych). 

Pod kątem SEO ten element ma bardzo ważne znaczenie niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy (w takim przypadku analizie podlegają strony kategorii i poszczególnych produktów) lub czy zajmujesz się działalnością usługową. 

Jak szybko ładuje się strona?

Nie trzeba być ekspertem SEO, aby wiedzieć, że długi czas ładowania się strony internetowej to najkrótsza droga do utraty potencjalnych klientów. Z audytu SEO dowiesz się, ile czasu musi upłynąć, zanim Twój serwis w pełni się załaduje. Znaczenie ma każda sekunda! 

Nie wierzysz? Amazon wyliczył kiedyś, że opóźnienie ładowania ich strony o zaledwie 1 sekundę (słownie: jedną!) skutkowałoby roczną stratą w wysokości… 1 600 000 000 000 dolarów. Nie milion, nie miliard – bilion!

Jakie elementy wpływają na wydłużenie czasu wczytywania się witryny? Mogą to być np.:

  • brak optymalizacji grafik znajdujących się w serwisie,
  • niezoptymalizowany kod strony,
  • hosting nieodpowiednio dobrany do potrzeb witryny,
  • zbyt duża liczba wtyczek na stronie.

Gdy wdrożysz zalecenia optymalizacyjne uwzględnione w raporcie z audytu SEO, skróci się czas ładowania strony.

Jak wygląda profil odnośników prowadzących do witryny?

Wykonywanie audyt SEO nie może obejść się bez analizy profilu linków zewnętrznych, która pozwala ustalić nie tylko ich liczbę, lecz również to, czy są odpowiednio zdywersyfikowane. Im bardziej zróżnicowane są kotwice, tym naturalniej prezentuje się profil odnośników. Jeśli Google wykryje próbę manipulacji profilem, wówczas Twoja strona może otrzymać karę. 

Stara szkoła pozycjonowania głosiła żelazną zasadę, że liczy się liczba linków – nieważne skąd pochodzą, byle było ich wiele. Wdrożenia zmian w algorytmie wyszukiwarki, jakie następowały w kolejnych latach, sprawiły jednak, że obecnie doceniane są te strony, do których prowadzą linki wyłącznie z wartościowych serwisów. Jakość zyskała większą wartość niż ilość. 

Zamów audyt SEO i przekonaj się, jak wygląda profil linków prowadzących do Twojego serwisu.

Co zawiera audyt SEO – przykłady co powinien zawierać taki audyt?

Im bardziej rozbudowany będzie audyt SEO, tym więcej uda się wykryć nieprawidłowości obniżających widoczność strony. W przeprowadzanej analizie należy zwrócić również uwagę na elementy takie jak:

Co powinien zawierać audyt SEO pokazuję poniżej w punktach:

HISTORIA DOMENY

Analizie poddana zostaje historia serwisu, jeśli domena ma już swoją historię. Wyszukujemy spadki widoczności oraz analizujemy jej historię pod kątem zmian. Dzięki temu jesteśmy w stanie zweryfikować czy była wykonana migracja, jak to wpłynęło na stronę, czy nie popełniono błędów. W przypadku budowania serwisu na domenie odkupionej weryfikujemy czy nie ma negatywnej historii.

  1. SPRAWDZENIE WIEKU DOMENY 
  2. SPRAWDZENIE NAZWY DOMENY
  3. SPRAWDZENIE ADRESÓW IP NA TYM SAMYM SERWERZE
  4. WEBARCHIVE

WIDOCZNOŚĆ SERWISU

Widoczność serwisu pozwala zweryfikować jak historycznie zachowywał się serwis w kontekście do aktualizacji algorytmy Google. Zwracamy uwagę przede wszystkim na spadki widoczności i poddajemy je analizie zarówno pod kątem słów kluczowych jak i struktury, technologii itd.

  1. AKTUALNA WIDOCZNOŚĆ SERWISU 
  2. WIDOCZNOŚĆ SERWISU NA PRZESTRZENI LAT
  3. INTENCJA FRAZ NA KTÓRE WYŚWIETLA SIĘ SERWIS
  4. MOŻLIWE WPŁYWY ZMIAN NA STRONIE NA WIDOCZNOŚĆ 

SŁOWA KLUCZOWE

Jeden z najważniejszych punktów audytu SEO, w których analizujemy pozycjonowane frazy i przypisujemy im strony docelowe. Analiza pozwala określić strategię budowy treści oraz rozbudowę serwisu o np. kolejne podstrony.

  1. PRZYGOTOWANIE DOCELOWYCH FRAZ KLUCZOWYCH
  2. ANALIZA INTENCJI UŻYTKOWNIKA
  3. DOPASOWANIE UNIKALNYCH FRAZ DO ADRESÓW URL

ANALIZA WPŁYWU ALGORYTMÓW 

Jeżeli serwis ma bogatą historię analizujemy ją pod kątem wpływu algorytmów. Ten punkt powinien znaleźć się w każdym audycie strony.

  1. ANALIZA HISTORII I WIDOCZNOŚCI SERWISU POD WZGLĘDEM AKTUALIZACJI
co powinien zawierać audyt seo pod kątem analizy wpływu algorytmów google na serwis

ANALIZA KONKURENCJI

Dobrze przeprowadzony audyt powinien zawierać informacje o witrynach konkurencji. Zawsze analizujemy 2-4 konkurentów z branży i szukamy rozwiązań, które słowa kluczowe konkurencja ma a strona audytowana nie oraz niszy czy też rozwiązań, które zbudują przewagę nad konkurencją. Audyt zawiera grafiki z oznaczonymi elementami, które warto wdrożyć.

  1. SŁOWA KLUCZOWE KONKURENCJI
  2. STRUKTURA SERWISU
  3. ZASTOSOWANE ROZWIĄZANIA I STRATEGIE

PRZYGOTOWANIE DO ANALIZY TECHNICZNEJ

Audyt powinien zawierać bezwzględnie analizę techniczną SEO. Do tego jest niezbędny dostęp do Google Search Console. Bez tego audyt będzie wykonany połowicznie.

STRUKTURA SERWISU

Układ menu, architektura, dane w menu i stopce – to są elementy, które analizujemy w zestawieniu ze słowami kluczowymi. Zwracamy też uwagę na zagłębienie w strukturze jak również możliwe rozbicie kategorii na „drobniejsze”, które pomogą pozyskać większą ilość ruchu organicznego.

  1. STRUKTURA MENU 
  2. ROZBICIE KATEGORII 
  3. ŚCIEŻKA KLIENTA PROWADZĄCA DO ZAKUPU
  4. ZAGŁĘBIENIE SERWISU

ROBOTS.TXT

Niby trywialna rzecz a potrafi przynieść sporo zaskoczenia ponieważ blokowane są zasoby, do których robot Google musi mieć dostęp.

  1. SPRAWDZENIE CZY PLIKI NIE BLOKUJĄ WAŻNYCH ELEMENTÓW
  2. BLOKADA ROBOTÓW INDEKSUJĄCYCH W PLIKACH
  3. SPRAWDZENIE CZY BLOKADY DZIALAJĄ 

ANALIZA BUDŻETU CRAWLOWANIA

Analiza polega na zablokowaniu do pozycjonowania podstron, które są zbędne. Nie usuwamy podstron, które nie mają ruchu organicznego – dążymy do tego aby wszystkie podstrony były zaindeksowane i przynosiły korzyści dla serwisu.

  1. CZY ROBOTY INDEKSUJĄCE NIE CHODZĄ TAM GDZIE NIE POWINNY
  2. PRĘDKOŚĆ POBIERANIA DANYCH
  3. KOD ODPOWIEDZI OTRZYMYWANY PRZEZ ROBOTY
  4. Linkowanie wewnętrzne
  5. GSC – zakładka “wykluczone”

WERSJA HTTPS I MIXED CONTENT

Weryfikacja polega na sprawdzeniu czy zasoby są pobierane z czy tez bez certyfikatu SSL. Zdarza się, że po migracji z wersji nonSSL na wersję SSL zapomina się o przełączeniu np. grafik.

  1. SPRAWDZENIE CZY SERWIS NIE MA DUPLIKATÓW
  2. PRZEKIEROWANIA DO WERSJI DOCELOWEJ
  3. STOSOWANIE ZABEZPIECZONYCH LINKÓW I ZASOBÓW

ZDUPLIKOWANA ZAWARTOŚCI SERWISU

Analizujemy duplikację treści i sugerujemy kilka rozwiązań zależnie od tego co w danej chwili w serwisie można wdrożyć. Nierzadko podsuwamy kilka pomysłów ponieważ poza ograniczeniami technologicznymi mogą pojawić się ograniczenia biznesowe, które uniemożliwiają wdrożenie konkretnych rozwiązań. Dla przykładu chce wdrożyć system komentarzy i recenzji ale nie ma możliwości realizacji bo biznes nie widzi sensu.

  1. DUPLIKACJA TEKSTÓW NA STRONIE GŁÓWNEJ, STRONACH KATEGORII I PRODUKTÓW
  2. DUPLIKACJA PODSTRON
  3. POWIELONE KATEGORIE
  4. DUPLIKACJA OFFSITE

INDEKSACJA I DOSTĘPNOŚĆ

Weryfikujemy jak indeksuje się serwis, jak widzi go Googlebot i czy wszystkei zasoby poprawnie ładują się w Google.

  1. SPRAWDZENIE INDEKSACJI W GSC
  2. KOMENDA SITE:
  3. CACHE STRONY

PRZEKIEROWANIA 3XX

Element, który jest niezwykle istotny przy analizie serwisu. Bezwzględnie dążymy do tego aby takich przekierowań było jak najmniej, na ile to możliwe. Punkt ten mocno powiązany jest tez z innymi punktami w audycie np. crawl budget, przebudowa serwisu, architektura i wiele innych. Dobrze przygotowany raport powinien zawierać informację gdzie są i co zrobić z przekierowaniami.

  1. ŁAŃCUCHY PRZEKIEROWAŃ
  2. PRZEKIEROWANIA W LINKOWANIU WEWNĘTRZNYM
  3. PRZEKIEROWANIA W INDEKSACH GOOGLE

LINKOWANIE WEWNĘTRZNE

Jednak z najważniejszych strategii w SEO to linkowanie wewnętrzne. Poniżej tylko kilak przykładowych elementów, które powinien zawierać audyt SEO i gdzie trzeba zajrzeć lub co wykonać aby serwis poprawnie indeksował się oraz pozycjonował.

  1. ORPHAN PAGES
  2. STOSOWANE LINKOWANIE W SERWISIE
  3. LINKOWANIE ZE STRON BLOGA
  4. LINKOWANIE ZE STRONY GŁÓWNEJ 
  5. LINKOWANIE ZE STRON KATEGORII
  6. LINKOWANIE ZE STRON PRODUKTÓW
  7. LINKOWANIE SIDE WIDE
  8. LINKOWANIE Z MENU        
  9. LINKOWANIE ZE STOPKI
  10. PAGINACJA

MAPA STRONY

Weryfikujemy ze względu na przyspieszenie indeksowania serwisu. Zawsze rekomendujemy rozbijanie sitemap na mniejsze (po 1000 URLi) oraz wykonanie mapy w HTML.

  1. WERYFIKACJA DZIAŁANIA MAPY STRONY
  2. SPRAWDZENIE STRON WIDOCZNYCH W MAPIE
  3. DOSTĘPNOŚĆ MAPY W PLIKACH ROBOTS
  4. MAPA STRONY W GSC
  5. MAPA HTML STRONY

PARAMETR NOFOLLOW

Punkt dotyczy sterowania mocą SEO (juicy SEO, przepływem pagerank) w ramach serwisu.

  1. STRONY NIE INDEKSOWANE
  2. FIRST LINK COUNT
  3. STRONY NIE POTRZEBNE POD SEO
  4. LINKOWANIE NA ZEWNĄTRZ 

KOD ODPOWIEDZI SERWISU

Kody odpowiedzi niosą za sobą wiele informacji. Ich analiza pozwala zweryfikować czy np. istnieją błędy pomigracyjne lub czy skrypt dobrze „pracuje”. Może się zdarzyć, że przy tej analizie raport będzie zawierać rekomendację zmiany serwera hostingowego na szybszy.

  1. SPRAWDZENIE JAK SERWIS ZGŁASZA SIĘ DO GOOGLE
  2. PROBLEMY ZWIĄZANE Z KODAMI 5XX 4XX

PRĘDKOŚĆ WITRYNY

Wyrywkowo analizujemy czy serwis i jego poszczególne podstrony szybko ładują się szczególnie na urządzeniach mobilnych. Bo nic tak nie wkurza klienta jak wolno działający serwis.

  1. ANALIZA STRONY GŁÓWNEJ
  2. ANALIZA PODSTRON PRODUKTOWYCH
  3. ANALIZA STRON KATEGORII
  4. ANALIZA ARTYKUŁÓW BLOGOWYCH
  5. RENDEROWANIE POSZCZEGÓLNYCH PODSTRON
  6. JAVA SCRIPY

CORE WEB VITALS

Rzecz, która bezwzględnie powinna znaleźć się w audycie SEO. Analizujemy elementy, które mają wpływ na prędkość ładowania serwisu oraz na elementy, które to ładowanie opóźniają. W tym punkcie niezwykle istotną rolę dogrywają programiści, którzy muszą te elementy poprawić.

  1. PAGE SPEED INSIGHT TEST
  2. ANALIZA Z GSC
  3. WYTYCZNE OPTYMALIZACYJNE CLS
  4. WYTYCZNE OPTYMALIZACYJNE LCP
  5. WYTYCZNE OPTYMALIZACYJNE FCP

WERSJA MOBILNA STRONY

Testujemy dostosowanie do urządzeń mobilnych oraz weryfikacji podlegają zasoby, które sa blokowane dla Googlebota.

  1. MOBILE TEST
  2. JAKO GOOGLE WIDZI WERSJE MOBILNĄ
  3. RĘCZNE SPRAWDZENIE WITRYNY MOBILNEJ

SORTOWANIE, FILTROWANIE I WYSZUKIWARKA WEWNĘTRZNA

Ten punkt tak naprawdę weryfikujemy pod kątem wdrożenia parametru canonical oraz jak zastosowane filtry i sortowanie wpływa na indeksację serwisu.

  1. INDEKSACJA STRON WYSZUKIWARKI FILTRACJI I SORTOWANIA
  2. TESTY WYSZUKIWARKI, FILTRACJI I SORTOWANIA

PRZYJAZNE ADRESY URL

Przyjazne adresy URL to jest element, który w tej chwili jest standardowy i nie wymaga atencji, jednak zdarzają się jeszcze serwisy, gdzie konstrukcja adresów URL musi być naprawiana.

  1. STRUKTURA ADRESÓW URL W SERWISIE 

ELEMENTY GRAFICZNE NA STRONIE

Grafika jest niezwykle istotnym elementem dostarczającym sporo ruchu organicznego. Optymalizacja grafiki to niezwykle istotny element, który powinien znaleźć się w audycie.

  1. ROZMIAR GRAFIK 
  2. FORMAT WYŚWIETLANIA GRAFIK
  3. OPTYMALIZACJA POD SZYBKOŚ ŁĄDOWANIA
  4. SPRAWDZENIE TEKSTÓW ALTERNATYWNYCH

WERSJA JĘZYKOWA

Jeżeli serwis posiada inne wersje językowe niż język Polski powinniśmy przeanalizować i wdrożyć parametry ułatwiające Googlebotom indeksowanie wersji językowych.

  1. WDROŻENIE HREFLANGA 
  2. POPRAWNOŚĆ DZIAŁANIA STRON 

STRONA BŁĘDU 404

W tym punkcie pokazujemy jak może wyglądać sprzedająca strona 404 oraz jak radzić sobie z pojawiającymi się błędami 404.

FRAGMENTY ROZSZERZONE

Audyt powinien zawierać informacje dotyczące wdrożenia fragmentów rozszerzonych zarówno dla serwisów usługowych (localbusiness, website, article, faq, howto) oraz sklepów e-commerce (reviews i inne).

  1. STOSOWANE SCHEMA ORAZ ICH BŁĘDY
  2. REKOMENDACJE ODNOŚNIE WDROŻEŃ SCHEMA

WDROŻENIE TAGU KANONICZNEGO

Najbardziej krytyczny element do wdrożenia to parametr canonical. Jego wdrożenie systematyzuje indeksowanie serwisu więc nawet jeśli serwis jest dobrze zaindeksowany należy to wdrożyć.

  1. AKTUALNE ZASTOSOWANIE TAGU KANONICZNEGO
  2. REKOMENDACJE ODNOŚNIE WDROŻEŃ

ANALIZA GSC

To tutaj w tym punkcie seowiec spędzać powinien najwięcej czasu na analizie technicznej. Z tego punktu dowiemy się najwiecej o problemach z indeksowaniem oraz problemami z wydajnością na urządzeniach mobilnych. GSC ciągle jest rozwijane i powoli są wdrażane elementy odpowiadające za Page Experience.

  1. SPRAWDZENIE INDEKSOWANYCH STRON
  2. BŁĘDY W GSC
  3. INDEKSACJA
  4. ELEMENTY WYKLUCZONE
  5. WIDOCZNOŚĆ SCHEMA

OPTYMALIZACJA ON-SITE

Omawiamy wszelkie rzeczy związane z optymalizacją onsite – od tagów meta, poprzez treści i ich budowanie, aż po błędy, które pokazują narzędzia SEO.

  1. OPTYMALIZACJA META TITLE
  2. OPTYMALIZACJA META DESCRIPTION
  3. TREŚCI NA STRONACH
  4. ZAGĘSZCZENIE SŁÓW KLUCZOWYCH
  5. THIN CONTENT
  6. INTENCJA POSZCZEGÓLNYCH PODSTRON
  7. STRUKTURA NAGŁÓWKÓW
  8. DUPLIKACJA TREŚCI ZE WZGLĘDU NA WARIANTY PRODUKTÓW

CONTENT NA STRONIE

Ponownie analizujemy treści na stronie jednak w tym przypadku ich umiejscowienie oraz optymalizację w ujęciu per sekcja serwisu. Dajemy wskazówki dotyczące linkowania wewnętrznego jak również dotyczące zwiększenia konwersji z bloga.

  1. OPTYMALIZACJA STRONY GŁÓWNEJ
  2. OPTYMALIACJA STRON KATEGORII 
  3. OPTYMALIZACJA STRON PRODUKTÓW
  4. OPTYMALIZACJA BLOGA

PLAN DZIAŁANIA BLOGA

Audyt zawiera krótki content plan na 3-6 najbliższych miesięcy. Pokazujemy czym byśmy chcieli się zająć rozbudowując warstwę tekstową.

  1. CONTENT PLAN
  2. OPRACOWANIE STRATEGII SILOSÓW TEMATYCZNYCH

PROFIL LINKÓW ZEWNĘTRZNYCH

To jeden z najtrudniejszych elementów analizy i zawiera wskazówki co dotychczas było wykonane niewłaściwie lub co poprawić w dotychczasowej strategii. O sprawdzeniu odnośników możesz przeczytać tutaj. Do analizy linków używamy narzędzia Clusteric.

  1. SPRAWDZENIE SZKODLIWYCH LINKÓW
  2. STRUKTURY ANCHORÓW
  3. METODY LINKOWANIA 
  4. ZALECENIA ODNOŚNIE POZYSKIWANIA LINKÓW

Zdecyduj się na kompleksowy audyt SEO przeprowadzony przez specjalistę. Darmowe programy do analizy strony dadzą Ci jedynie niewielką część informacji o kondycji Twojej strony. Ode mnie otrzymasz szczegółowy raport i zalecenia optymalizacyjne wyłożone jak kawa na ławę.

Kompleksowy audyt SEO dotyka wielu aspektów: technicznych, contentowych oraz poza stroną WWW. To ile kosztuje audyt SEO w głównej mierze zależy od liczby godzin, które trzeba poświęcić na jego wykonanie.

Rekomendacje, czyli co powinien zawierać audyt seo, żeby zwiększyć widoczność strony

Audyt SEO powinien zawierać zarówno spis wykrytych nieprawidłowości, jak i konkretne zalecenia optymalizacyjne. Z przygotowanego raportu dowiesz się, co zrobić, aby poprawić kondycję strony internetowej. Krok po kroku wyjaśnię Ci, jakie aspekty ograniczały widoczność serwisu oraz jakie czynności należy podjąć, aby naprawić wykryte błędy. 

Dzięki optymalizacji zgodnej z wytycznymi Twoja witryna zyska szansę na wyższe pozycje w SERP-ie, co przełoży się na większe zainteresowanie potencjalnych klientów Twoją ofertą.

Masz pytania dotyczące audytu SEO? Chcesz zamówić profesjonalną analizę swojego serwisu? Skontaktuj się ze mną, a otrzymasz darmową wycenę audytu SEO.

Audyt SEO zawiera zbiór rekomendacji, które należy wdrożyć w pozycjonowanym serwisie aby poprawić jego indeksację i widoczność. Każdy punkt rekomendacji ma przypisany priorytet co do jego ważności wdrożeniowej.

Audyt bierze pod uwagę trzy obszary: treści i optymalizację(content, onsite), linkbuildingu (offsite) oraz rzeczy techniczne. Zestawienie poszczególnych punktów w audycie znajdziesz w ebooku pod tym linkiem.

Audyt powstaje od kilku dni do kilku tygodni, zależnie od wielkości serwisu oraz branży a także liczby konkurentów do przeanalizowania. O bezpłatną wycenę audytu SEO możesz zapytać tutaj.


Pobierz ebooka o tym co powinien zawierać audyt SEO i wykorzystać go w swojej pracy.

Zainteresowany?
Skontaktuj się ze Mną!

Zapytaj bezpłatnie i poproś o wycenę. Odpowiem na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.