Audyt pozycjonowania oraz linków

Audyt pozycjonowania oraz linków

Audyt pozycjonowania oraz linków

Audyt pozycjonowania to usługa przeznaczona dla podmiotów (osób fizycznych i firm), które chcą skontrolować skuteczność oraz jakość metod pozycjonowania dobranych przez specjalistę zatrudnionego na odpowiedzialnym za to stanowisku.

Sytuacje, kiedy należy zdecydować się na kroki sprawdzające oraz dokonanie audytu pozycjonowania:

  • spadek pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania
  • mniejsza niż dotychczas sprzedaż w sklepie
  • podejrzenie ukarania filtrem ręcznym lub algorytmicznym
  • zakup domeny lub serwisu i chęć sprawdzenia jej historii

Elementy niezbędne do sporządzenia raportu?

  • dostęp do takich narzędzi jak Google Webmaster Tools oraz Analytics
  • wszystkie informacje, które ułatwią analizę

W ramach audytu zostanie przeprowadzona analiza i ocena:

  • związanych ze stroną i pozycją w wynikach wyszukiwania parametrów
  • trafności dopasowania słów kluczowych (keyword research)
  • jakości pozyskiwanych linków oraz ich źródła (link building)
  • technik oraz metod pozycjonowania

Dodatkowo w podsumowaniu audytu zostanie zawarta strategia dalszego działania.

Koszt przeprowadzenia audytu od 500 zł netto.

ZAINTERESOWANY?

Jeżeli jakakolwiek kwestia budzi Twoje wątpliwości lub masz do mnie pytania — uzupełnij poniższy formularz. Za jego pośrednictwem możesz również ustalić ze mną kwestie związane z przeprowadzeniem audytu oraz uzgodnić termin konsultacji lub szkolenia. Pisz śmiało to nic nie kosztuje!