Pozycjonowanie stron WWW

Czym jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron internetowych to usługa, która cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów z sektora biznesowego. SEO, czyli (z ang.) Search Engine Optimization jest zbiorem różnorodnych działań w obrębie strony (on page) oraz poza nią (off page). Cel jest jeden – osiągnięcie jak najwyższych pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na frazy, którymi klienci interesują się najczęściej.

Wysokie pozycje strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwarki Google to jednak nie jest cel sam w sobie. Warto zwrócić uwagę na to, co się za nimi faktycznie kryje.

Na stronę internetową, która wyświetli się w pierwszej dziesiątce wyników organicznych, trafi finalnie więcej użytkowników zainteresowanych konkretną ofertą, niż w sytuacji, gdy serwis wyświetli się na dalszych podstronach.

Im więcej użytkowników znajdzie Twoją stronę internetową w bezpłatnych wynikach wyszukiwania i będzie miało okazję zapoznać się z ofertą Twojej firmy, tym większa jest szansa na wzrost dochodów. Pozycjonowanie stron internetowych to świetne uzupełnienie strategii marketingowej. Nie skupiaj się wyłącznie na nieustannym inwestowaniu w kampanie linków sponsorowanych.

    Wypełnij i wyślij formularz. Nasz zespół sprzedaży skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.




    Sprawdź, co możesz zrobić, aby na Twoją stronę trafiało więcej potencjalnych klientów. Z czasem będziesz mógł stopniowo ograniczać inwestowanie w płatne reklamy, a dzięki rosnącym pozycjom, statystyki odwiedzin i tak będą piąć się w górę!

    Chcesz już teraz wiedzieć, ile będzie kosztowało pozycjonowanie Twojej strony internetowej? Skontaktuj się ze mną, a otrzymasz bezpłatną wycenę. Jeżeli chcesz bardziej zgłębić temat, zapraszam do dalszej lektury.

    Z tego artykułu dowiesz się:

    • na czym polega usługa pozycjonowania,
    • jakie działania są w jej ramach wykonywane,
    • na jakie korzyści możesz liczyć, gdy pozycje Twojej strony wzrosną,
    • jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty,
    • dlaczego audyt jest tak istotny przed przystąpieniem do pozycjonowania serwisu.
    Pozycjonowanie stron internetowych przynosi wymierne korzyści! To strategia, która przyczyni się do realizacji celów, jakie stawiasz swojej firmie. Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania przełożą się na większą widoczność serwisu. Każda kompleksowa strategia marketingowa powinna uwzględniać działania SEO, jako istotny czynnik przekładający się na wzrost zysków.

    Jakimi kanałami klienci docierają na stronę?

    Rozważając kwestie związane ze stworzeniem optymalnej kampanii marketingowej obejmującej między innymi pozycjonowanie stron internetowych, warto zastanowić się przez chwilę nad tym, jakie są główne źródła ruchu na stronie.

    Prościej rzecz ujmując – w jaki sposób klienci trafiają do Twojego serwisu? Wpisując bezpośrednio adres witryny? Klikając w reklamy zamieszczone w sieci wyszukiwania? Z postów promocyjnych w mediach społecznościowych? A może wyszukując stronę w organicznych wynikach wyszukiwania?

    Źródła ruchu w Twojej witrynie internetowej możesz sprawdzić w bardzo prosty sposób – nie musisz zagłębiać się w meandry analityki internetowej. Wystarczy, że zapoznasz się z przejrzystym wykresem, który dostępny jest w darmowym narzędziu analitycznym Google Analytics.

    Dzięki temu ocenisz, jak rozkładają się źródła ruchu. Najlepsza sytuacja jest wówczas, gdy ruch na stronie jest duży, a zdecydowana większość kliknięć pochodzi z wyników organicznych. Dzięki temu możesz cieszyć się dużym zainteresowaniem klientów, a przy tym znacznie ograniczyć nakłady na reklamę.

    Oto podstawowe źródła ruchu na stronie internetowej:

    źródła ruchu wg analityki
    • Direct – to wejścia bezpośrednie, czyli takie sytuacje, w których użytkownik w pasku przeglądarki wpisze adres Twojej witryny internetowej. Im prostszy jest adres, tym łatwiej go zapamiętać i tym większa szansa, że użytkownicy, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową, będą na nią ponownie trafiali właśnie w taki sposób.
    • Organic search – to nic innego, jak właśnie bezpłatne wyniki wyszukiwania. Im strona jest wyżej w rankingu Google, tym przyciągnie większą liczbę użytkowników. Nie ma co się łudzić, że witryny z kolejnych podstron wyników wyszukiwania będą źródłem dużego ruchu organicznego.
    • Paid search – to wszelkiej maści reklamy, czyli płatne wyniki wyszukiwania. Dobry sposób na to, aby wygenerować ruch na stronie w sytuacji, gdy pozycja w wynikach organicznych pozostawia wiele do życzenia. Minus jest taki, że za wejście każdego użytkownika trzeba zapłacić. A im bardziej konkurencyjna jest dana fraza, tym stawki reklam będą wyższe.
    • Social – media społecznościowe. Prowadzenie aktywnego profilu w mediach społecznościowych pozwoli Ci pozyskać nowych klientów. Jakimi portalami warto się zainteresować? Sporo zależy od profilu prowadzonej działalności, jednak od kilku lat niesłabnącym zainteresowaniem cieszą się Facebook, Instagram oraz Youtube.
    • Referral – w tym miejscu znajdziesz informacje dotyczącą tego, ile osób zostało przekierowanych na Twoją stronę internetową z innych portali.
    Pozycjonowanie stron internetowych – to działania, dzięki którym ruch na Twojej stronie znacznie wzrośnie. Zyskasz nie tylko więcej odwiedzin pochodzących z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Optymalnie zaprojektowana strategia pozycjonowania to także pozyskiwanie linków prowadzących do witryny z wartościowych źródeł, dzięki czemu współczynnik odwiedzin z sekcji referral również ma szansę poszybować w górę.

    Pozycjonowanie – dlaczego warto w nie zainwestować?

    Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych to integralny element optymalnie zaplanowanej kampanii marketingowej. Podwyższanie pozycji strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, to szereg korzyści, wśród których na szczególną uwagę zasługuje między innymi:

    • Wzrost widoczności – strony, które są w pierwszej 10 wyników wyszukiwania wyświetlają się zdecydowanie większej liczbie użytkowników, niż te, znajdujące się na kolejnych podstronach. Konsumentom zależy na szybkim działaniu – wyszukują interesującą ofertę i podejmują decyzję zakupową – mało kto ma czas na to, aby porównywać ze sobą oferty znajdujące się na odległych pozycjach. Liczy się czas, dlatego warto postarać się o to, aby strona na kluczowe frazy wyświetlała się na pierwszej podstronie wyników wyszukiwania.
    • Poszerzenie grona potencjalnych klientów – im wyżej Twoja strona znajdzie się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, tym więcej internautów będzie miało okazję zapoznać się z jej zawartością.
    • Większy ruch organiczny na stronie – wyższe pozycje strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania wpłyną także na to, jak będzie prezentował się wykres informujący o pochodzeniu ruchu. Coraz więcej ruchu będzie pochodziło z bezpłatnych wyników wyszukiwania i z refferrali, a dzięki temu, będziesz mógł stopniowo ograniczać wydatki na reklamę.
    • Wyższa konwersja – pozycjonowanie stron, zwłaszcza przy zastosowaniu strategii długiego ogona, generuje wartościowy ruch na stronie. Serwis zaczyna być odwiedzany przez użytkowników, którzy w pole wyszukiwania wpisali konkretną frazę związaną z ofertą.
    • Lepsza rozpoznawalność marki – wysokie pozycje strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania to także kwestia wizerunkowa. Zajmując wysokie pozycje na kluczowe frazy, tworzysz wokół swojej firmy wizerunek eksperta, specjalisty w danej dziedzinie – wszak zajmujesz miejsce na podium. Nie jest tajemnicą, że konsumenci chętniej wybierają usługi czy towary od sprzedawców, których uważają za liderów w branży.
    • Zdobycie przewagi nad konkurencją – jeżeli wyprzedzisz swoją konkurencję na kluczowe frazy, to zyskasz cenną przewagę – jest ogromna szansa na to, że klienci wybiorą właśnie Twoją ofertę, choćby dzięki temu, że to na Twoją stronę internetową trafią w pierwszej kolejności.
    wzrost widoczności efektem pozycjonowania
    Pozycjonowanie stron internetowych to działania, dzięki którym wzrośnie widoczność strony. Dzięki temu procesowi będziesz mieć szansę trafić ze swoją ofertą do szerszego grona odbiorców faktycznie zainteresowanych konkretnymi produktami lub usługami, co z kolei poprawi konwersję i zmniejszy współczynnik odrzuceń. Zyskasz też przewagę wizerunkową, w wszystko to okraszone będzie optymalnym stosunkiem ponoszonych kosztów do osiąganych rezultatów.

    Jakie strony warto pozycjonować?

    Zwiększenie widoczności serwisu dzięki pozycjonowaniu, to niewątpliwa korzyść zarówno dla stron firmowych, jak i dla sklepów internetowych. Strategia pozycjonowania będzie skuteczna jedynie wówczas, gdy zostanie idealnie dopasowana do konkretnego klienta.

    Zakres podejmowanych działań oraz ich natężenie zależy przede wszystkim od wyjściowej kondycji serwisu (którą możemy poznać dzięki profesjonalnemu audytowi), wcześniejszej historii pozycjonowania, a także specyfiki branży i jej konkurencyjności.

    Pozycjonowanie ma szansę sprawdzić się zarówno w przypadku firmowych stron ofertowych, jak i w odniesieniu do sklepów internetowych. Korzyści z pozycjonowania czerpać będzie każda firma – niezależnie od wielkości.

    Pozycjonowanie sklepów internetowych

    Popularność sklepów internetowych stale rośnie. Ich klienci doceniają wygodę zakupów z dowolnego miejsca, w którym się znajdują, o każdej porze dnia i nocy. Jednak, wraz ze wzrostem liczby sklepów internetowych rośnie także konkurencja między nimi. Pozyskanie nowych klientów staje się coraz trudniejsze, zwłaszcza tych, którzy na stronę sklepu trafiają dzięki organicznym wynikom wyszukiwania. Miejsc na pierwszej podstronie z wynikami wyszukiwania jest niezmiennie tylko dziesięć. Pozycjonowanie sklepu internetowego to proces długotrwały, jednak warto się zdecydować, gdyż jest to kanał pozyskiwania nowych klientów o ogromnym potencjale. Wysokie pozycje w rankingu wyszukiwarki zagwarantują przyrost liczby klientów.

    pozycjonowanie-stron-www-sklep

    Efekty, na jakie możesz liczyć, decydując się na pozycjonowanie sklepu internetowego, to m.in:

    • wyższa i stabilniejsza pozycja sklepu w organicznych wynikach wyszukiwania,
    • wzrost świadomości marki wśród klientów,
    • większa liczba odwiedzin w serwisie,
    • lepsza konwersja (zwłaszcza, jeżeli do strategii zostanie włączone pozycjonowanie fraz z długiego ogona).

    Zajmuję się tworzeniem i realizacją strategii pozycjonowania zarówno dla sklepów nowych, jak i dla tych, które na rynku funkcjonują już od kilku czy kilkunastu lat.

    Pozycjonowanie stron firmowych

    Pozycjonowanie stron internetowych to działania, których efektem ma być wzrost pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Ruch organiczny to cenne źródło pozyskiwania nowych klientów nie tylko w przypadku sklepów internetowych, lecz także w sytuacji, gdy o klienta walczą firmy usługowe. Decydując się na usługę pozycjonowania, warto rozważyć kwestię pozycjonowania lokalnego, zwłaszcza, jeżeli firma prowadzi działalność wyłącznie na określonym terenie.

    Korzyści wynikające z pozycjonowania stron internetowych, to m.in:

    • większa widoczność strony firmowej,
    • nowi użytkownicy, którzy na stronę internetową będą trafiać dzięki bezpłatnym wynikom wyszukiwania,
    • kreowanie wizerunku marki,
    • lepsza konwersja,
    • zbudowanie przewagi nad konkurencją.
    Niezależnie od tego, czy chcesz pozycjonować sklep internetowy, czy zależy Ci na pozycjonowaniu firmowej strony internetowej, możesz liczyć na indywidualnie przygotowaną strategię promowania Twojej witryny.

    Pozycjonowanie lokalne vs pozycjonowanie globalne

    Strategia pozycjonowania musi być jak najlepiej dopasowana do profilu prowadzonej działalności. Pozycjonowanie globalne w przypadku niewielkiego zakładu szewskiego, który działa jedynie w określonej okolicy, to strata nie tylko czasu, ale i pieniędzy.

    Wszędzie tam, gdzie chodzi o lokalne promowanie usług (np. w konkretnym mieście, czy nawet na jeszcze węższym obszarze, jakim może być dzielnica lub osiedle), warto skupić się na pozyskiwaniu wyłącznie takich klientów, którzy będą w stanie z tych usług skorzystać.

    Przykład wypozycjonowania lokalnego restauracji indyjskiej w Krakowie

    Raczej nikt nie będzie jechał na drugi koniec Polski, a nawet do sąsiedniego województwa oddać buty do szewca, tylko dlatego, że strona zakładu pojawiła się na pierwszym miejscu w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na hasła związane z naprawą obuwia.

    Pozycjonowanie lokalne przyniesie oczekiwany rezultat w przypadku firm świadczących usługi lub sprzedających wyroby na rynku lokalnym, jak np:

    • zakłady fryzjerskie,
    • salony kosmetyczne,
    • zakłady szewskie,
    • warsztaty naprawy samochodów,
    • restauracje,
    • stacje wulkanizacyjne,
    • lokalne sklepiki,
    • firmy prowadzące działalność w określonym regionie.

    W pozycjonowaniu lokalnym główny nacisk położony jest na frazy kluczowe powiązane z daną lokalizacją – może to być fraza + miasto, fraza + województwo, fraza + dzielnic –  na przykład fryzjer kraków, mechanik łódź, domki noclegowe małopolska. Chcąc pozyskać klientów z rynku lokalnego warto oprócz pozycjonowania fraz powiązanych z lokalizacją zadbać także o obecność na Mapach Google. Pomogę założyć wizytówkę Google Moja Firma, dzięki której więcej klientów z regionu będzie miało szansę trafić na Twoją ofertę!

    Z kolei pozycjonowanie globalne (na frazy ogólne, bez połączenia z konkretną lokalizacją) to doskonały wybór w przypadku sklepów internetowych oraz firm, które swoim zasięgiem obejmują całą Polskę. Z uwagi na większą konkurencyjność tych fraz, czas potrzebny na znalezienie się na kluczowych pozycjach w bezpłatnych wynikach wyszukiwania może być znacznie dłuższy.

    Oczywiście, dużo w tym względzie zależy od konkurencyjności konkretnego wyrażenia kluczowego oraz od stopnia zoptymalizowania samej strony internetowej, zwłaszcza pod kątem przyjazności dla robotów wyszukiwarki.

    Zainteresowała Cię oferta pozycjonowania lokalnego lub pozycjonowania globalnego? Zapraszam do współpracy! Wypełnij formularz kontaktowy, a otrzymasz bezpłatną wycenę!

    Pozycjonowanie lokalne to doskonały sposób na to, aby pozyskiwać klientów z konkretnego regionu. Taka strategia sprawdzi się w przypadku firm usługowych oraz sklepów prowadzących działalność a przykład w obrębie jednego miasta.   Pozycjonowanie globalne to sposób na dotarcie do jak najszerszego grona klientów dla sklepów internetowych oraz firm o zasięgu ogólnopolskim.

    Strategia pozycjonowania long tail – kiedy może przynieść sukces?

    Strategia pozycjonowania wzbogacona o frazy z tak zwanego długiego ogona ma szansę powodzenia zarówno w przypadku stron firmowych świadczących usługi o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, jak i w przypadku sklepów internetowych.

    Frazy long tail można rozpoznać gołym okiem – składa się na nie kilka wyrazów (min. 3). Są to wyrażenia znacznie dokładniejsze niż frazy ogólne.

    Duże znaczenie dla powodzenia tej strategii ma dobór właściwych fraz do pozycjonowania. Warto skupić się na wyrażeniach, które mają szansę przynieść największy zysk. Można podejść do sprawy także w nieco inny sposób i postawić na pozycjonowanie bardzo wielu fraz z długiego ogona o niskiej konkurencyjności.

    Gdy strona będzie wyświetlała się na wysokich pozycjach, ruch pochodzący z tych fraz okaże się bardzo wartościowy. Będzie miało to swoje odzwierciedlenie w dwóch wskaźnikach – konwersji, która wzrośnie oraz współczynniku odrzuceń, który powinien znacznie zmaleć.

    Zależy Ci na tym, aby specjalista zaprojektował kompleksową strategię pozycjonowania, która będzie uwzględniała hasła ogólne i frazy z długiego ogona? Napisz do mnie!

    Pozycjonowanie long tail – tzw. długi ogon, to rozbudowane frazy (najczęściej składają się przynajmniej z trzech słów) o mniejszej konkurencyjności niż wyrażenia ogólne. Jednostkowo generują mniejszy ruch, jednak jest on bardziej wartościowy, gdyż klienci używający takich fraz dokładnie wiedzą, czego szukają i są zdeterminowani, aby skorzystać z przedstawionej im oferty.

    Jakie działania składają się na pozycjonowanie?

    Pozycjonowanie strony internetowej to działania kompleksowe, których finalnym efektem ma być nie tylko wzrost pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, lecz także zwiększenie widoczności serwisu przekładające się na wzrost zainteresowania ofertą wśród nowych klientów.

    Pierwszy krok to przygotowanie całego projektu. Na tym etapie skupiam się przede wszystkim na dokładnej analizie zarówno strony, która ma być pozycjonowania, jak i rozeznaję konkurencję. Kluczowe znaczenie dla odniesienia sukcesu ma zapoznanie się z historią domeny oraz profilem linków. Takie działania pozwalają przygotować optymalną strategię pozycjonowania skrojoną na miarę potrzeb konkretnego serwisu.

    Działania on site

    Działania off site to działania, które prowadzone są wewnątrz serwisu. Dostosowywane są w zależności od potrzeb. Każda strona jest inna, wymaga wprowadzenia indywidualnej strategii. Można w tym miejscu wyróżnić między innymi optymalizację kodu, optymalizację treści na stronie (lub w razie konieczności stworzenie zupełnie nowego contentu optymalnie nasyconego wyrażeniami kluczowymi), poprawę struktury serwisu.

    Działania off site

    Działania on site prócz działań w ramach serwisu, równolegle prowadzę także prace zewnętrzne, na które składa się pozyskiwanie linków przychodzących z wartościowych serwisów. Dokładam wszelkich starań, aby tworzyć maksymalnie zdywersyfikowany profil linków przychodzących. Dzięki temu znacznie zmniejsza się ryzyko otrzymania filtra od Google.

    Raport z prowadzonych działań

    Współpracując ze mną zawsze jesteś na bieżąco i dokładnie wiesz, jakie działania są wykonywane w celu poprawy pozycji Twojej strony w rankingu bezpłatnych wyników wyszukiwania Google. Otrzymasz ode mnie szczegółowy raport z wykonanych czynności. Dogłębnie analizuję statystyki, aby w razie potrzeby wprowadzać niezbędne modyfikacje w opracowanej strategii pozycjonowania Twojej witryny.

    przykładowy raport z pozycjonowania stron wykonany w google data studio

    Zobacz co powinien zawierać raport z działań SEO dla klienta.

    Od czego zacząć pozycjonowanie?

    Audyt warto przeprowadzić niezależnie od tego, czy planujesz pozycjonowanie strony internetowej, czy też nie. Jednak w przypadku, gdy do marketingowego planu rozwoju firmy zamierzasz dołączyć pozycjonowanie, to audyt będzie doskonałym punktem wyjścia. Pozwoli on ocenić kondycję strony, wskaże jej mocne i słabe punktu. Efektem przeprowadzenia skrupulatnych działań analitycznych będzie szczegółowy raport, w którym znajdziesz szereg zaleceń technicznych. Ich wdrożenie przyczyni się do lepszej oceny strony w oczach robotów tworzących ranking wyszukiwarki.

    Wśród czynności, jakie składają się na audyt można wyróżnić m.in.:

    • szczegółową analizę serwisu od strony technicznej,
    • analiza słów kluczowych,
    • analiza treści znajdujących się w ramach serwisu,
    • analizę czynników off site.

    Wyniki audytu to doskonały punkt wyjścia do stworzenia idealnie dopracowanej strategii pozycjonowania. Na jego podstawie można wskazać błędy natury technicznej. Ich wyeliminowanie pozwoli sprawniej osiągać zamierzone pozycje na frazy kluczowe. Optymalizacja strony internetowej na podstawie wytycznych przedstawionych w raporcie po audycie SEO przyczynia się do zmniejszenia późniejszych kosztów pozycjonowania.

    Szczegółowe analizy dotyczące stopnia optymalizacji stron oraz sklepów internetowych przeprowadzam od wielu lat. Zastanawiasz się, ile kosztuje profesjonalny audyt SEO? Skorzystaj z darmowej wyceny!

    Audyt SEO pozwoli wykryć błędy, które przyczyniają się do niskich pozycji strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Przeprowadzenie audytu do dobry pomysł przed przystąpieniem do pozycjonowania. Dokładny raport ułatwi stworzenie optymalnej strategii.

    Pozycjonowanie stron internetowych – jak działam?

    Planując, a następnie wdrażając optymalną strategię pozycjonowania, mam na uwadze przede wszystkim bezpieczeństwo samej witryny. Doświadczenie, które w branży SEO zdobyłem przez ostatnie lata, pozwala mi na wypracowanie optymalnych metod działania. Pozycjonowanie stron internetowych to inwestycja długofalowa. Tu nie ma dróg na skróty – nie można się spodziewać, że pozycje z dnia na dzień poszybują w górę.

    Wszelkie próby wyznaczania skrótów i stosowanie półśrodków z pogranicza Black Hat SEO to najszybsza droga nie do wzrostu pozycji, lecz do ich trwałego spadku.

    Karą za nienaturalny profil linków, czy podejrzenie o manipulowaniu przy pozycjach w rankingu bezpłatnych wyników wyszukiwania będzie filtr od Google – w najlepszym wypadku.

    Bezpieczeństwo pozycjonowanych stron to dla mnie absolutny priorytet. Działam w oparciu o wiedzę i doświadczenie w zakresie pozycjonowania, które zdobyłem dzięki wieloletniej fascynacji zagadnieniami SEO. Chcesz, aby Twój serwis znalazł się pod opieką eksperta? Skontaktuj się ze mną!

    Abonament – optymalny sposób rozliczania

    Zależy mi na tym, aby nasza współpraca od samego początku odbywała się na przejrzystych zasadach. Zdecydowana większość klientów decyduje się na abonamentowy model rozliczeń. Taka forma daje im pewność, co do wysokości miesięcznych kosztów pozycjonowania. Jest to optymalny model rozliczeń z jeszcze jednego względu – pozwala mi zaplanować i realizować działania w określonym budżecie. Stała miesięczna opłata daje komfort klientowi i umożliwia zaplanowanie budżetu firmy w dłuższej perspektywie.

    Jest też możliwość rozliczania pozycjonowania strony internetowej w modelu mieszanym. W takiej sytuacji na wysokość miesięcznych kosztów składa się zarówno stała miesięczna opłata abonamentowa, jak i success fee (np. wielkość ruchu pochodzącego z wyników organicznych).

    Rozliczanie pozycjonowania może opierać się na stałej opłacie abonamentowej lub na modelu mieszanym. Wysokość miesięcznego abonamentu jest ustalana na początku współpracy i daje poczucie bezpieczeństwa w zakresie wysokości ponoszonych wydatków. O cennik pozycjonowania zapytaj w formularzu kontaktowym.

    Jak rozliczane jest pozycjonowanie?

    Pozycjonowanie rozliczam na zasadach abonamentu. Taki model gwarantuje przewidywalność miesięcznych kosztów oraz ich stabilność. Jest to najlepsza opcja rozliczenia dla każdego, kto z wyprzedzeniem planuje budżet firmy. Jestem jednak elastyczny – drugi sposób rozliczania, to model łączony, na który składają się dwa elementy – opłata abonamentowa w stałej wysokości oraz success fee. Można to uznać pozycjonowaniem za efekt.

    Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie od Zgred.pl?

    Współpracując ze mną otrzymujesz gwarancję usług świadczonych na najwyższym poziomie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży opracowuję strategię pozycjonowania dopasowaną do potrzeb konkretnego klienta. Zyskujesz kompleksową usługę, której celem jest zwiększenie widoczności Twojego serwisu w sieci.

    Wieloletnie doświadczenie w branży

    Z branżą SEO zawodowo jestem związany od wielu lat. Współpracuję z wieloma podmiotami, dla których realizuję różnorodne projekty związane z SEO. Doradzam w zakresie doboru optymalnej strategii SEO, przeprowadzam szczegółowe audyty SEO, pomagam, gdy strona otrzyma filtr czy karę od Google (np. za nienaturalny profil linków). Zajmuję się także pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych. Praca, która jednocześnie jest moją pasją, pozwoliła mi przez ten czas zdobyć cenne doświadczenie, którym chętnie dzielę się z innymi. Zainteresowała Cię moja osoba? Zapoznaj się z referencjami!

    Podejście z pasją do pozycjonowania

    Pomimo tego, że w branży SEO siedzę już tak długo, że na temacie tym zjadłem przysłowiowe zęby i zdobyłem sporą wiedzę, to wciąż do każdego projektu podchodzę z pasją, ogromnym zapałem i radością wynikającą z tego, że kreowane i wdrażane przeze mnie rozwiązania przyczyniają się do wzrostu zysków moich klientów. Ta wyjątkowa mieszanka pozytywnych emocji, które towarzyszą mi codziennie, gdy zasiadam do pracy, przekłada się na sukces w pozycjonowaniu stron internetowych!

    Indywidualnie opracowana oferta

    indywidualna oferta na seo

    Jedynie strategia, która powstała, jako odpowiedź na potrzeby konkretnego serwisu może przynieść oczekiwany sukces. Opracowując strategię pozycjonowania planuję działania, które w konkretnym przypadku sprawdzą się najlepiej. Nie działam szablonowo. Analizuję, sprawdzam i dopasowuję plan działania do specyfiki konkretnej strony internetowej.

    Podjęcia zupełnie innych działań będzie wymagała nowa strona, która została stworzona w oparciu o konkretne wytyczne i jest zoptymalizowana pod kątem fraz kluczowych niż strona, która ma już swoje lata, z mniejszym czy większym sukcesem była pozycjonowana, a jej odległe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania i nienaturalny profil linków mogą wieszczyć filtr od Google. Strategia pozycjonowania będzie także nieco odmienna dla sklepów internetowych, jak i dla stron będących wizytówką firmy w sieci.

    Kompleksowa obsługa

    W swoich działaniach stawiam przede wszystkim na jakość. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że aby osiągnąć założony cel, jakim jest wzrost pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania, co przełoży się na większą widoczność witryny, konieczne jest stworzenie kompleksowej strategii umożliwiającej rozwój serwisu, który biorę pod swoje skrzydła.

    Bieżący kontakt

    W biznesie liczy się przede wszystkim bieżący i bezproblemowy kontakt. Na każdym etapie współpracy pozostaję do Twojej dyspozycji. Masz jakieś pytania? Zastanawiasz się, jak będą wyglądały kolejne działania realizowane w celu wzmacniania pozycji Twojej strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwarki? Bądźmy w kontakcie – udzielę wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie pytania, które Cię nurtują!

    Klarowne warunki współpracy

    klarowne warunki współpracy

    Zapewne interesuje Cię to, ile będzie kosztowało pozycjonowanie Twojej strony internetowe – w końcu jesteś przedsiębiorcą, który musi dokładnie wszystko skalkulować. Wyślij zapytanie ofertowe, a otrzymasz bezpłatną wycenę. Sam wybierzesz, czy wolisz, tak jak większość moich klientów, rozliczać się na podstawie ustalonej stałej opłaty abonamentowej (dzięki czemu zyskasz przewidywalność wydatków na pozycjonowanie strony), czy bardziej odpowiedni będzie dla Ciebie mieszany model rozliczenia.

    Postaw na wyjątkowe połączenie wieloletniego doświadczenia i ogromnej pasji do SEO! Masz pytania odnośnie warunków współpracy? Napisz do mnie, chętnie udzielę wyczerpujących odpowiedzi! Daj swojej stronie internetowej szansę na podium w bezpłatnych wynikach wyszukiwania!

    Chcesz, żeby Twoja strona była widoczna w wynikach wyszukiwania? Zapraszam do współpracy!

    Paweł Gontarek vel Zgred (pod tym pseudonimem kojarzą mnie osoby związane z branżą SEO) – to właśnie ja. Już ponad dziesięć lat interesuję się tematyką pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Marketing online to moja pasja, którą nieustannie rozwijam i zdobywam cenne doświadczenie, które pomaga mi tworzyć strategie rozwoju idealnie wpisujące się w oczekiwania moich Klientów.

    Jeżeli zależy Ci na tym, aby pozyskiwać klientów z bezpłatnych wyników wyszukiwania, chcesz zwiększyć ruch na stronie, wzmocnić świadomość swojej marki i zwiększyć zyski z prowadzonej działalności – zapraszam do współpracy! Kontaktując się ze mną, otrzymasz bezpłatną wycenę.

    Pozycjonowanie stron internetowych to integralny element profesjonalnie zaplanowanej strategii rozwoju firmy. Użytkownicy na co dzień korzystają z wyszukiwarki internetowej (w Polsce najbardziej popularna jest od lat wyszukiwarka Google) w celu znalezienia produktów oraz usług, którymi realnie są zainteresowani. Jeżeli Twoja strona będzie daleko za konkurencją, a potencjalni klienci nie będą mogli znaleźć Twojej oferty w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, w dzisiejszym świecie rozwój firmy nie będzie malować się w optymistycznych barwach.

    Wysokie pozycje w bezpłatnych wynikach wyszukiwania to szansa na znaczne ograniczenie wydatków na pozyskiwanie klientów z reklam w sieci wyszukiwania. Im wyżej Twoja strona będzie w rankingu, tym dodatkowe reklamy staną się mniej potrzebne!

    Ponad 10 lat w branży, pasja do pozycjonowania i wiedza pozwalająca na kreowanie optymalnych strategii dla Klientów – to mieszanka, dzięki której wspólnie wypracujemy lepsze pozycje dla Twojej strony internetowej. Zapraszam do kontaktu!

    Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych to zbiór wszelkich działań (on site i off site), których celem jest podniesienie pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie, zwiększenie ruchu na stronie.

    Pozycjonowanie globalne to działania skupiające się na dwóch aspektach. Pierwszym z nich jest podniesienie pozycji strony na kluczowe frazy w organicznych wynikach wyszukiwania. Drugi aspekt, to późniejsze utrzymanie pozycji, aby efekt był długofalowy.

    Celem lokalnego pozycjonowania strony internetowej jest wzrost widoczności strony na obszarze działalności firmy. Warto w tym miejscu uwagę poświęcić również Mapom Google, z których korzysta coraz większa liczba użytkowników.

    Pozycjonowanie long tail, czyli na frazy z tzw. długiego ogona to strategia pozycjonowania, w której wykorzystuje się rozbudowane wyrażenia kluczowe (składają się z min. 3 wyrazów). Cechuje je mniejsza konkurencyjność oraz większa precyzja intencji użytkownika, co przekłada się na wzrost konwersji.

    Celem pozycjonowania jest poprawa pozycji serwisu w rankingu bezpłatnych wyników wyszukiwania. Im wyższa będzie pozycja sklepu, tym większy będzie ruch na stronie. Wyższe pozycje na wybrane słowa kluczowe, większa widoczność serwisu, większa liczba użytkowników odwiedzających stronę - to korzyści, jakie niesie pozycjonowanie, zarówno w przypadku stron firmowych, jak i sklepów internetowych.

    Efektów pozycjonowania nie można spodziewać się z dnia na dzień. Jest to proces długofalowy, na który składa się wiele pomniejszych działań. W zależności od kondycji strony, specyfiki branży, działań prowadzonych przez konkurencję - pierwszych efektów można spodziewać się po kilku tygodniach lub po kilku miesiącach. W niektórych przypadkach sama optymalizacja serwisu przeprowadzona na podstawie wytycznych z audytu SEO może przynieść wzrost pozycji w rankingu wyszukiwarki.

    Zainteresowany?
    Skontaktuj się ze Mną!

    Zapytaj bezpłatnie i poproś o wycenę. Odpowiem na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.