Pozycjonowane long tail

Pozycjonowane long tail

Pozycjonowanie long tail

Słysząc słowo ,,pozycjonowanie”, nasze skojarzenia wiążą się prawdopodobnie z jednym z procesów związanych z budowaniem pozycji strony. Są to działania, które mają na celu wypozycjonowanie określonych i trudnych fraz, znajdujących się w mniejszości. Wielu myśli, że jest to opcja najefektywniejsza i najprostsza. Nic bardziej mylnego. Od pewnego czasu specjaliści w dziedzinie SEO sukcesywnie sprawdzają nowy sposób pozycjonowania nazywany Long Tail (długi ogon).

Doświadczenie pokazuje, że jest to obecnie najszybszy sposób, który daje długotrwałe efekty w postaci wysokiej pozycji strony w wyszukiwarce.

Należy podkreślić, że działania tego typu nie da się zrealizować w każdym przypadku. Mimo to nie zmniejsza to samej wartości tego sposobu pozycjonowania.

Więcej o pozycjonowaniu Long Tail

Już sama nazwa sugeruje, że proces ten polega na używaniu sporej ilości różniących się słów kluczy. W rezultacie jedną stronę o dobrej i bogatej treści można pozycjonować aż na 1000 różnych fraz, charakteryzujących się szczegółowością. Okazuje się, że często nie zdajemy sobie sprawy, jak specyficzne frazy internauci wpisują do wyszukiwarki. Ich niezwykłość, złożoność i zadziwiające rozbudowanie potrafi zaskoczyć. Doprowadzenie takich użytkowników na naszą stronę daje pewność, że nasze pozycjonowanie okazało się sukcesem. To właśnie frazy, które dopiero rodzą się w głowach poszukiwaczy określonej treści są skutecznym narzędziem gwarantującym dobrą pozycję naszego serwisu www.

Aktualnie poszerza się grono użytkowników, którzy wpisują w wyszukiwarkę bardziej szczegółowe frazy. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest po prostu konkretniejsze i bardziej świadome określanie własnych potrzeb. Dla przykładu wiele osób chcących przygotować określoną potrawę wpisuje w wyszukiwarkę jej konkretną nazwę np. ,,wiosenna zupa jarzynowa”. Mało kto posłuży się taką frazą jak ,,przepisy”. Ta cenna wskazówka pozwala pozycjonerom oraz właścicielom stron działać jeszcze lepiej.

Należy pamiętać, że stosując Long Tail nasza strona musi posiadać wartościową treść oraz ład i przejrzystość, ponieważ jak wiemy, „Content is a King”.

Cennik pozycjonowania

Nie ma możliwości podania wprost ile kosztuje pozycjonowanie i podanie cennika wprost. Na cenę procesu pozycjonowania składa się m.in. zakres przeprowadzanych usług (w rozliczeniu godzinowym), co jest dostarczane (np. linkbuilding, zalecenia optymalizacyjne) czy przeprowadzenie audytu.

Cennik oparty jest na:

  • historii pozycjonowania
  • historii ruchu
  • strategii odpowiednio wykreowanej i dobranej
  • celów, które chce osiągnąć właściciel serwisu

Rozliczenie następuje wg następujących opcji:

  • abonament – stały ryczałt płacony co miesiąc
  • abonament + bonus za dostarczony ruch – rozliczenie na podstawie Google Search Console oraz dodatkowo ryczałt płacony co miesiąc
  • abonament + efekt w postaci liczby fraz znajdujących się w top10 (wariant najmniej efektywny)

Jeżeli jesteś zainteresowany i posiadasz budżet minimalny na poziomie 1200 zł netto miesięcznie – zapraszam do kontaktu.

ZAINTERESOWANY?

Jeżeli jakakolwiek kwestia budzi Twoje wątpliwości lub masz do mnie pytania — uzupełnij poniższy formularz. Za jego pośrednictwem możesz również ustalić ze mną kwestie związane z przeprowadzeniem audytu oraz uzgodnić termin konsultacji lub szkolenia. Pisz śmiało to nic nie kosztuje!