fbpx
Paweł Gontarek

Nic tak firmy nie rozkręca jak rosnąca konkurencja.

Nazywam się Paweł Gontarek

Od wielu lat uczestniczę w życiu społeczności SEO.

Ukończone uczelnie:

  • Politechnika
    Warszawska
    1995
  • Akademia Leona
    Koźmińskiego
    2008
  • Uniwersytet
    SWPS
    2015

W ramach swojej pracy, będącej równocześnie moją wielką pasją, organizuję liczne szkolenia oraz konsultacje z pozycjonowania. Przeprowadzam audyty stron internetowych, a także pomagam pozbyć się kar i filtrów z wyszukiwarki.

Od 2010 roku prowadzę bloga SEO ZGRED i w tym właśnie miejscu dzielę się swoją wiedzą z zakresu SEO I SEM.

Pracowałem i pracuję dla wielu firm, instytucji prywatnych i państwowych, szczególnie jako konsultant zewnętrzny. Jestem szefem działu SEO w Fabryce Marketingu.

Zajrzyj tutaj!

Paweł Gontarek ZGRED.PL

MOJE REFERENCJE

Tutaj znajdziesz kilka informacji z kim współpracowałem lub współpracuję. Jestem zaangażowany w wiele projektów SEO, które pozwalają obu stronom zdobyć wiedzę i doświadczenie do realizacji kolejnych projektów.

Agencja SEO - BLOG

Zapraszam do zapoznania się z artykułami publikowanymi na blogu. Chętnie dzielę się wiedzą i wyjaśniam różne elementy związane z pozycjonowaniem stron www, optymalizacją oraz innymi aspektami SEO.

Dlaczego warto zatrudnić Copywritera? Korzyści wynikające z dobrego Content Marketingu

Przed Tobą wielkie wyzwanie, jakim jest założenie sklepu internetowego? A może już prowadzisz własną stronę www lub właśnie...

WIĘCEJ

co to jest seo?

Co to jest SEO?

Realia współczesnego biznesu to nieustanna walka o Klienta. Każdy przedsiębiorca, który nie chce zostać daleko w tyle za...

WIĘCEJ

google-crawl-budget

Crawl Budget – co to jest i do czego służy

Widoczność witryny internetowej w sieci to czynnik kluczowy dla rozwoju firmy. W przypadku, gdy strona nie będzie się...

WIĘCEJ

Zobacz wszystkie

Jak działamy w agencji SEO?

Zobacz w jaki sposób podchodzę do spraw związanych z Twoim serwisem. Zawsze po wykonaniu zadania jestem do Twojej dyspozycji, aby wyjaśnić i odpowiedzieć na pytania związane z pozycjonowaniem oraz nadzorować wdrożenie wskazanych w raporcie zagadnień.

Analizujemy stronę

Analizujemy stronę

Określamy cele

Określamy cele

Przygotowujemy audyt

Przygotowujemy audyt

Przesyłamy raport

Przesyłamy raport