fbpx
Agencja SEO Zgred - Pozycjonowanie stron www

Wystartowało Influ.pl ? platforma na której kupisz reklamę od artykułu sponsorowanego, przez mailing po publikację zdjęć na Instagramie ulubionego aktora

W kontekście pozyskiwania linków ? bo to pewnie głównie zainteresuje czytelników bloga ? Influ oferuje wiele. Poza możliwością publikacji artykułów sponsorowanych, udostępnia możliwość zakupu (a zatem i sprzedaży) podlinkowanych bannerów, linków w istniejących już artykułach, a także wszelkiej maści innych linków, które wydawca chce sprzedać (nie wiele rzeczy wygląda bardziej naturalnie, niż link z sekcji Partnerzy czy Klienci).

4obszary_influ

Nie tylko zdobywanie linków

Oferta skierowana do pozycjonerów, to tak naprawdę tylko ułamek tego, co oferuje Influ. Na ten moment Influ pozwala na prowadzenia działań w 4 obszarach. Poza wspomnianym linkbuildingiem, są to:

  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • E-mail marketing

Działania te można łączyć, wykorzystując np. influencer i e-mail marketing do ściągania ruchu na opublikowane artykuły czy też dystrybuując swoje treści z wykorzystaniem dostępnych baz mailingowych.

A co w bazie ofert?

Na ten moment oferty w bazie Influ to m.in.:

  • Ponad 1100 portali, blogów i forów
  • 6,5 mln obserwujących 502 konta na Instagramie
  • 4 mln subskrybentów 121 kanałów na YouTube
  • 2,5 mln fanów na 286 fanpejdżach
  • 440 tys członków 63 grup fejsbuk

A najbliższe plany, obejmują dodanie do oferty Twittera, LinkedIna, prywatnych profili Facebook, Twitcha, Vine?a czy Snapchata. Zapowiada się więc bardzo uniwersalnie.

Jasne warunki i bezpieczeństwo transakcji

Influ to wygoda:

  • Dla marek i agencji, które w jednym miejscu, z jedną fakturą, bez podpisywania umów (chyba, że chcą podpisać NDA) i negocjowania stawek z wieloma podmiotami mogą zamówić dowolną ilość publikacji w wielu mediach
  • Dla Wydawców ? przede wszystkim blogerów i vlogerów, którzy w jednym miejscu mogą bezpłatnie umieścić oferty monetyzacji wszystkich swoich mediów.

Influ to także bezpieczeństwo transakcji. Po złożeniu zamówienia środki są pobierane z konta reklamodawcy, ale nie trafiają na konto wydawcy do czasu realizacji zlecenia i zaakceptowania go przez reklamodawcę. Takie rozwiązanie gwarantuje otrzymanie zarówno wynagrodzenia przez wydawcę jak i zamówionej publikacji przez reklamodawcę.

Więcej tutaj znajdą wydawcy, a tutaj reklamodawcy.

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (6 głosów, średnia: 4,67 z 5)

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Komentarzy (15)

  1. monia
    Sierpień 29, 2016

    Ooo rodzi się konkurencja dla Whitepressa 🙂

    • Dawid
      Sierpień 30, 2016

      …i Linkhouse’s. Whitepress ma naprawdę dobre artykuly.

      • Norbert
        Sierpień 31, 2016

        To jest chyba ten sam właściciel 🙂

      • Mija
        Październik 28, 2016

        whitepress ma dobre artykuly? W jakim sensie? pisane przez dziennikarzy? Bo sie przewroce ze smiechu zamawialam artykul ekspercki a wygladal jak zwykly precel!

  2. Michał
    Sierpień 30, 2016

    Ciekawe co z tego będzie. Zarejestrowany jestem w tym serwisie, jest sporo „słabych” moim zdaniem serwisów. Ale są również mocne. Fajnie, że powstało, lepiej jak się dobrze rozwinie, bo ciekawa opcja.

  3. Moc słowa
    Wrzesień 1, 2016

    Bardzo fajnie, że powstają takie platformy. Profesjonalny content marketing to zawsze dobra inwestycja.

  4. Mariusz
    Wrzesień 3, 2016

    Ciekawy projekt , będzie można liczyć zapewne na bardziej konkurencyjne ceny , bo na tym rynku trochę monopol w Polsce 🙂

  5. Kamil
    Wrzesień 7, 2016

    Czy będzie taniej? Na dwoje babka wróżyła. Zwykle prowizja za pośrednictwo na tego rodzaju usługi oscyluje w okolicach 30-40%. Plusem jest to, że wszystko będzie w jednym miejscu.

  6. Krzysiek Deszcz
    Wrzesień 12, 2016

    Fajnie że rodzi się alternatywa whitepressa, chociaż mam wrażenie że będą musieli się czymś mocno wyróżnić żeby zdobyć większy kawałek tortu, mam nadzieję że nie będzie to tylko konkurencja cenowa. Zaięgami youtubowymi i facebookowymi już się nie wyróżnią.

  7. Michal
    Wrzesień 23, 2016

    O, ciekawa sprawa, obok zdobywania linków można wykupić udział popularnie zwanej przez środowisko „mordy” reklamującej 🙂 to chyba lepiej działa na ludzi niż inne formy reklamy – jak widzą kogoś popularnego, który „zaufał” danej marce 🙂

  8. Dawid
    Luty 17, 2017

    Ciekawa sparwa. Czy ktoś już korzystał i ma porównanie z Influ w stosunku np. do Whitepressa, ReachaBlogger, Linkboxa (Linkhouse)? Jak wygląda jakość serwisów, współpraca, jak kształtują się ceny za artykuły?

  9. ArFeN
    Marzec 20, 2017

    Czekałem na coś takiego jak to influ, zarówno do kupowania jak i sprzedawania linków

  10. Rafał Dziurowicz
    Marzec 28, 2017

    To Wasze Pawle czy jakaś spółka i wzajemna promocja?
    Polecasz zapewne :-)?
    Ciekawa alternatywa dla WhitePress. Czy ktoś już korzystał i porównanie jakieś ma Influ w stosunku do Whitepressa, ReachaBlogger, Link boxa (Linkhouse)? Jak wygląda jakość serwisów, współpraca, publikacji jak kształtują się ceny za artykuły?

    Taniej, drożej? Jakaś afilacja też :P?

  11. e-Konkursy.info
    Luty 8, 2018

    Chcieliśmy porównać Linkhouse z Whitepress, trafiliśmy na ten artykuł i jest chyba stary, bo influ.pl prowadzi do innego portalu… 😉

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie udostępniony. Wymagane pola są oznaczone *

Szkolenie SEO - Warszawa - 22 luty 2019

Jeśli chcesz się dowiedzieć jak pozycjonować i optymalizować

serwisy internetowe małe i duże

to szkolenie jest dla Ciebie!

Sprawdź program i zarejestruj się