Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i seowcami oraz wymiany doświadczenia. Poprzedni rok 2021 upłynął w głównej mierze pod znakiem spotkań online, które jednak nie niosą za sobą możliwości porozmawiania f2f z ludźmi a wiadomo, że „before” i „after” to niejedno widziały i niejeden biznes powstał 😉

Lista konferencji SEO w Polsce w 2022 roku cały czas się rozrasta. Poniżej garść informacji.

Kulturalnie o SEO – 22.marzec.2022 – Warszawa

Adres: https://www.kulturalnieoseo.pl/

Sponsor Główny: Orion Media Group

Organizator: SEO Rejs

Konferencja, która zapowiada sie na spotkanie mocno techniczne pod kątem SEO. Na scenie, na tę chwilę, mają pojawić się: Robert Niechciał, Damian Sałkowski, Paweł Pawluk, Karol Soja oraz goście zagraniczni: Koray Tuğberk GÜBÜR, Omi Sido. Reszta prelegentów zostanie ogłoszona wkrótce.

SEOPoland – 16.wrzesień.2022 – Kraków

Adres: https://seopoland.pl/

Organizator: SEO Poland

Tak naprawdę za ta konferencją kryje się Papaseo (Grzegorz Strzelec) oraz Linkhouse.co.

Na scenie, na tę chwilę, mają pojawić się: Robert Niechciał, Damian Sałkowski, Szymon Słowik, Maciej Chmurkowski oraz Sławek Borowy. Reszta prelegentów zostanie ogłoszona wkrótce. Z uwagi na brak informacji co do tematyki sugeruję obserwowanie wydarzenia.

SEMKRK – 15.czerwiec.2022 – Kraków

Adres: https://semkrk.pl/

Organizator: Devagroup

Konferencja, która od wielu lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Mieszkanka wiedzy SEO i SEM oraz contentu. Na ten moment brak informacji czy konferencja na pewno się odbędzie ale warto śledzić ich stronę. Poza 2021 rokiem z reguły konferencja odbywała się w czerwcu w Starej Zajezdni i przyciągała kilkaset osób.

Festiwal SEO – 14.październik.2022 – Katowice

Adres: https://silesiasem.pl/ oraz https://www.facebook.com/groups/FestiwalSEO/

Organizator: Artur Strzelecki

Najstarsza impreza SEO w Polsce, na której występuje wiele różnych postaci ze świata SEO. Na ten moment brak informacji czy konferencja na pewno się odbędzie ale warto śledzić ich stronę. Ale sala zawsze pełna, prowadzący Sławek Borowy potrafi rozbawić publiczność w szaleńczo spokojny sposób, który udziela się również Arturowi 😉

SEO Rejs – z reguły są 3 terminy – Mikołajki

Adres: https://seorejs.pl/

Organizator: GOLDKEY

Cykliczna impreza SEO organizowana w Mikołajkach pod patronatem Senuto, Vestigio, Linkhouse oraz Papaseo. Pierwszy raz zorganizowana w 2019 roku. Na scenie pojawia się wiele znanych osobistości ze świata SEO/SEM z bogatą wiedzą. W 2022 roku agenda nie jest jeszcze znana ale warto trzymać rękę „na plusie”.

SEO & Content Camp – 5-7.maj.2022 – Szczyrk

Adres: https://www.whitepress.pl/seo-content-camp

Konferencja poświecona SEO i Contentowi.Na scenie, na tę chwilę, mają pojawić się: Robert Niechciał, Damian Sałkowski, Łukasz Żelezny, Paweł Gontarek. Reszta prelegentów zostanie ogłoszona wkrótce. Z uwagi na brak informacji co do tematyki sugeruję obserwowanie wydarzenia.

OnlineMarketingDay – 3.czerwiec.2022

Adres: https://onlinemarketingday.pl/

Wydarzenie będzie odpowiednie dla każdego, kto chce zwiększyć wydajność działań w sieci.
Przydatne informacje znajdą tutaj:

  • SEO-wcy,
  • marketerzy,
  • przedsiębiorcy,
  • właściciele e-commerce.

Nie ma znaczenia czy masz już doświadczenie w e-marketingu, czy dopiero zaczynasz. Eksperci
opowiedzą Ci o najciekawszych sposobach wykorzystania nowoczesnych technologii oraz o trendach
w 2022 r.

Podczas wydarzenia wystąpią autorzy bestsellerów oraz znani specjaliści z branży SEO/SEM, m.in.:

  • Milena Majchrzak (ekspertka SEO z SEMSTORM), która powie Ci: czy treści generowane przez
    AI mają szanse na wysokie pozycje w Google.
  • Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów” i „Webwriting”) z tematem dotyczącym
    storytellingu w tekstach reklamowych.
  • Piotr Michalak (ekspert SEO z agencji Grupa Tense) z prezentacją pt. Growth hacking TOP 10.
  • Łukasz Żelezny (ekspert SEO z agencji SEO.London), który pokaże Ci ekscentryczne sposoby
    na zwiększenie skali działań poprzez sztuczną inteligencję.
  • Anna Moczulska (Artegence) podczas prelekcji o analizie danych w Google Analytics 4.
  • Roman Rozenberger (ekspert SEO z IBB Media) z prezentacją pt. Prawie wyszło, czyli w 25
    minut o błędach i łatwych rozwiązaniach SEO dla e-commerce.

SEMKRK#20 – 28.październik.2022

semKRK odsłona 20-sta! Największy barcamp o tematyce SEM i SEO zawita ponownie do Muzeum Manggha w Krakowie, a razem z nim 7 ekspertów z branży ze swoimi prelekcjami! Rozpocznij ostatni październikowy weekend z DevaGroup i semKRK!

O tym jak wyjątkowym spotkaniem jest semKRK mogliście dowiedzieć się już 19 razy! Ostatnia edycja #BIG pobiła wszelkie rekordy i potwierdziła, że to wydarzenie absolutnie niepowtarzalne, nie ważne, czy jesteś specjalistą SEM, SEO, pracujesz w agencji marketingu  internetowego, dziale marketingu, branży e-commerce, czy też prowadzisz własny biznes! Idea  spotkań ciągle pozostaje niewyczerpana! Wysokie oceny zbierane w ankietach przez organizatora – krakowską agencję DevaGroup – świadczą o potrzebie integracji branży SEM i SEO oraz o chęci wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden  główny cel: edukacja. Korzystając z niestandardowego sposobu wyboru prelegentów (jakim jest głosowanie na tematy prezentacji bez znajomości ich autorów), szansę pokazania się na scenie zdobywają nowe twarze w branży. Kolejne wydarzenie odbędzie się  już 28 października w Krakowie. Już nie możemy doczekać się tego spotkania na żywo!

Podczas semKRK#20: 

zobaczycie 7 prelekcji:

  • 3 marketingowe gwiazdy, które zostały zaproszone przez CEO DevaGroup – Krzysztofa Marca,
  • 2 zwycięzców z głosowania C4P,
  • 2 topowe prezentacje case studies z konkursu semKRK Awards 2022.

Dlaczego warto uczestniczyć w konferencjach SEO?

Dla wiedzy i kontaktów. Każde z wystąpień niesie za sobą element wiedzy, który można przetestować i wykorzystać w swoich działaniach. Jednocześnie prelegenci odpowiadają na pytania czy to na scenie czy też poza sceną.

Ważny jest tez networking a nie ma nic lepszego niż nawiązanie relacji partnerskich, biznesowych. Każda konferencja ma swój urok i oferuje wiele rozmaitych dodatkowych atrakcji.

Jeżeli uważacie, że jakaś konferencja nie została uwzględniona dajcie znać na mejla 😉

DO-ZO-BA-CZE-NIA !!! 🙂

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Zmiany algorytmu w Google typu Core oraz Spam Link – na co zwrócić uwagę?

Google Mnie nie kocha – i to tak od stycznia 2020 roku ;) Tymi słowami niemalże każda seowczyni...

WIĘCEJ

Komentarze

  1. W sumie dziwne, że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł by wprowadzić model abonamentowy dla marketerów, gdzie co miesiąc dostawali by prezent o pewnej wartości + darmowy wstęp na te wyżej opisane konferencje branżowe.

    Płacisz XXX miesięcznie, dostajesz coś unikatowego – jakieś unikalne gadżety, książki z podpisami autorów + wstęp na konferencje. Wykupujesz na rok, i nie musisz potem się zastanawiać, czy jechać na KRK, czy nie za drogo, skoro już i tak to się dostaje w abonamencie.

    Model subskrypcyjny w marketingu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły