Dziś okazało się, że piramida opisana w jednym z testów na blogu, spowodowała utratę geolokalizacji (dziękuję czytelnikowi za zwrócenie uwagi na ten fakt).

Objawy: obok wyników wyszukania dla pozycjonowanej strony pojawił się napis [Tłumaczenie strony] – strona niby po polsku oznaczona jest jako źródłowy język angielski.

Pozostaje mieć nadzieję, że dołożenie kilku następnych mocnych linków z witryn polskojęzycznych przywróci status PL stronie. Jednocześnie witryna ta jest w top5 na swoją frazę.

aktualizacja: 27-01-2011

Dziś zniknęło oznaczenie [Tłumaczenie strony] – pomogło zaledwie kilka dobrych linków z tematycznego, polsko-języcznego zaplecza.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Komentarze

  1. Hej,

    Jak dla mnie to nie utrata geolokalizacji jeśli strona jest w google.pl tylko utrata języka. Tak sobie to nazywam.

    W przypadku utraty geo stronę miałem top1-3 w google.com i > 100 w google.pl . To bym nazwał utratą geolokalizacji.

  2. Czasami jak młodą stronę da się xrumerem jest często to samo, kilka linków dobrych PL + jakaś nowa treść i wszystko spokojnie wraca do normy;)

  3. No właśnie Zgredzie pytanie – czy za utratą GEO idzie strata pozycji bo sytuacje, która opisałem miałem kilka razy ale nie niosło to za sobą strat.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły