Test polega na sprawdzeniu czy umieszczenie linków z jednym anchorem na witrynach o dużym site będzie miał skutki negatywne czy też pozytywne. Poniżej rysunek obrazujący przyrost linków.

Domena pozycjonowana: 4 letnia, pozycjonowana zgodnie z zasadami GHS, wykupione linki w liczbę 6 sztuk na 1xPR2, 2xPR3, 3xPR4. Wszystkie linki tematycznie związane ze sklepem. Jak na razie awans z pozycji TOP25 do Top20.

Małe wyjaśnienie – skok w dół po środku to efekt “cyrków” w samym Yahoo.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły