fbpx
Agencja SEO - Pozycjonowanie stron www, audyty SEO

Szkolenia SEO

Od jakiegoś czasu jestem przepytywany na okoliczność przeprowadzenia szkoleń SEO z zakresu pozycjonowania (dla początkujących i tych bardziej PRO), audytu SEO (klientów różnych: prywatnych i instytucji). Oczywiście jestem bardzo otwarty na przekazywanie wiedzy ale … jak zawsze to kosztuje.

Z reguły sugeruję aby to klient napisał, co tak naprawdę chce wiedzieć, czego nauczyć.

Zestaw 1:

Co powinna dać firma w raporcie SEO, jak powinna się zachować, jak często winna się kontaktować z klientem, czy powinna ujawniać swoje techniki etc… Przedstawienie klientom panelu do Google Analytics, Google Adwords oraz jak analizowac pojawiające się dane.

Zestaw 2:

SEO on site – optymalizacja stron, nasycenie treścią, techniki – co obecnie się sprawdza (optymalizacja w procesie tworzenia dużych serwisów www, nadzór nad ich indeksacją [narzędzia, techniki], optymalizacja już istniejących serwisów (znaczniki H, alt, title, tag area, nofollow, etc), przepływ mocy po stronie (linkowanie wewnętrzne) i parę innych zagadnień, budowanie stron nowych, zmiany na stronahc już obecnych etc…

Zestaw 3:

A tutaj jest dużo zagadnień:

  • Analiza konkurencji – określanie ilości linków, ich mocy, określanie kosztów przez to i czasu dojścia do top (w zależności od przyłożonej mocy[różne branże]) – narzędzia, techniki, soft
  • Strategia linkowania zaplecza, stron docelowych (koncepcja – jak [struktura zaplecza-graficznie], czym – narzędzia

[systemy, precle, fora, katalogi, dodawarki, mieszarki] – techniki

procentowy rozkład danych narzędzi przy zapleczu rzędu X, konkurencji, czy da się to określać przy znajomości konkurencji? (wielkość) jak? procentowy rozkład domen i subdomen (przybliżony stosunek liczb)

  • Omówienie dodawarek, wady, zalety – techniki ich używania
  • Mieszarki – omówienie technik i narzędzi
  • Systemy – omówienie technik i narzędzi
  • katalogi – omówienie technik i narzędzi
  • fora – omówienie technik i narzędzi
  • precle – omówienie technik i narzędzi

(perspektywa dziś i „wczoraj”, jutro)
Indeksacja wpisów

  • Jak zdobywać punkty w systemach, jak i jakich używać, jak optymalizować koszty związane z ich tworzeniem na własny użytek (podlinkowywanie wpisów, zaplecza) – omówienie systemów, wady, zalety
  • Organizacja i optymalizacja kosztów związanych z domenami i subdomenami (ukrywanie danych [registrant, registrar], kupowanie, przedłużanie, jak nimi efektywnie zarządzać [proces od kupienia po postawienie „serwisu” tematycznego – efektywność), kupowanie domen na giełdach
  • Organizacja i optymalizacja kosztów związanych z serwerami (gdzie, jak zarządzać efektywnie – narzędzia, organizacja, technika)
  • Organizacja i optymalizacja kosztów związana z pisaniem tekstów (kto, za ile, jakiej jakości, własna redakcja)
  • Organizacja i optymalizacja kosztów związana z zasobami ludzkimi (wszystko powyżej), wydajność ludzi w branży sem (przybliżone liczby domen/pracy na 1 osobę) – temat efektywności pracy


1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie udostępniony. Wymagane pola są oznaczone *