15 edycja semKRK odbędzie się 25 września 2020 r. o godz. 12.00 i potrwa 4 godziny. Bez wątpienia będzie ona wyjątkowa: mając na uwadze bezpieczeństwo uczestników, organizatorzy zdecydowali się przenieść wydarzenie do on-line. Mimo to, nie zwolniono tempa: zwiększono liczbę prelegentów z sześciu do dziewięciu, towarzyszące konferencji warsztaty zostały rozdzielone na trzy dni, podczas konferencji odbędzie się wręczenie nagród semKRK awards, a ceny biletów zostały obniżone!   

SemKRK to wyjątkowe spotkania o barcampowym charakterze, poruszające tematykę szeroko pojętego marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki. Do tej pory, we wcześniejszych spotkaniach uczestniczyło ponad 1600 osób. Spotkania semKRK zawsze są wysoko oceniane zarówno pod kątem organizacji, poruszanej tematyki oraz prelegentów. Celem organizatorów jest stworzenie miejsca służącego wymianie doświadczeń oraz nawiązywaniu nowych biznesowych znajomości wśród: właścicieli firm i agencji, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEO i SEM.

Wystąpienia prelegentów skupiają się na praktycznych aspektach zastosowania marketingu. Podczas zbliżającej się #15 edycji uczestnicy będą mogli wysłuchać prezentacji dziewięciu prelegentów. Wśród nich będą m.in.:

Iwona Michalec (SEO Specialist w ATOM Agency) z prezentacją „Jak efektywnie zwiększać widoczność kanału YouTube i wykorzystać go w strategii contentowej marki?” opowie o optymalizacji filmów w najpopularniejszym serwisie wideo oraz omówi czynniki rankingowe wpływające na zwiększenie widoczności filmów.

Miłosz Krasiński (Managing Director w Chilli Fruit Web Consulting ), który opowie o pozyskiwaniu „białych” linków w krajach anglojęzycznych. Przedstawi żywe przykłady jaki sposób pozyskuje się linki od reporterów, dziennikarzy czy redaktorów budując również relacje biznesowe.  

Paweł Kosmala (CEO Kuźni e-biznesu), który zdradzi kilka trików do przetestowania przy wykorzystaniu danych z ruchu organicznego na podstawie  Google Search Console przy tworzeniu kampanii typu SKAG w Google Ads z ROAS > 1000%.

– Andrzej Brandt (Head of PPC w Agencji Semahead), który pomoże Wam “oswoić automaty”. Otrzymacie więc 5 praktycznych lekcji o tym, jak zaufać maszynom w Google Ads. Nasz prelegent odpowie również na pytania: Jak podejść do automatów? Jak je mądrze adaptować? Jak ułatwiać sobie pracę, jednocześnie nie tracąc na efektywności? 

Ze względu na wersję on-line wydarzenia organizatorzy postanowili rozłożyć warsztaty na trzy dni poprzedzające konferencję – w ten sposób uczestnicy nie stają przed wyborem jednego bloku tematycznego, a będą mogli poszerzyć swoją wiedzę w zakresach: Google Ads, SEO oraz Google Analytics.

Prowadzący warsztaty oraz daty:

22 września: Google Ads: Karol Dziedzic, Marta Koziarz i Krzysztof Marzec.

23 września: SEO: Michał Suski, Kamil Sroka i Łukasz Suchy.

24 września: Google Analytics: Bartłomiej Kaczmarczyk, Marta Koziarz i Krzysztof Marzec.

Cena jednego warsztatu: od 299 zł/os.
Wstęp na wszystkie 3 ścieżki warsztatowe: 697 zł.

Kup bilet tutaj: https://app.evenea.pl/event/semkrk15

Strona internetowa: https://semkrk.pl 

Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/255749588950492/

Facebook: https://www.facebook.com/spotkaniasemkrk/

Twitter: https://twitter.com/semkrk

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (Brak ocen)

Specjaliści DevaGroup

Specjaliści DevaGroup

Posty gościnne specjalistów SEM i SEO z DevaGroup.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Golden Marketing Conference

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły