Dziś wreszcie zainteresowały mnie dwa tematy poruszone w SemSpecialist – number FIVE 🙂

Artykuł 1 (autorem jest Marta Gryszko – Lexy) o sposobie podejścia do budowania piramidalnego, wielopoziomowego zaplecza. Pokazany case opisuje przypadek branży turystycznej i wskazuje jakie elementy takowe zaplecze powinno zawierać oraz jak podejśc do jego optymalizacji i dywersyfikacji.

Spostrzeżenia moje: jasnym jest, że obok tak niebanalnych technik linkowania jakimi są katalogi, precle zostały wskazane SWLe, komentarze na blogach – a gdzie zakładanie profili ? 😉

Artykuł 2 (autorem jest Sławek Gdak – gdaq) ilustrujący kilka ważnych elementów jakie wchodzą w skład umowy SEO pomiędzy klientem a wykonawcą (czyli pozycjonerem). Szczególny nacisk został położony na model rozliczeń z klientem – co wreszcie pozwoli nam SEOwcom wysłać taki magazyn do klienta z adnotacją – proszę przeczytać i wybrać właściwy model – metoda win-win na pewno będzie możliwa.

Gorąco zapraszam do zapoznania się z SemSpecialist i subskrypcji wydawnictwa elektronicznego.

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (Brak ocen)

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Komentarze

  1. Odnośnie art 1, ja mam inny dylemat. Posiadając domeny z historią, nigdy nie mogę się zdecydować czy dać je na 1 czy 2 poziom. Na 1 poziomie przekażą swój trust do strony linkowanej i jest tak jakby bezpieczniej (śpię spokojniej), ale wrzucając je na 2 poziom przekażą swój trust do poziomu 1 i tym sposobem, zaufanye będą oba poziomy (po dłuższym czasie).

    Jaka jest twoja opinia?

  2. Uzyłem linku i jestem mocno rozczarowany 😉
    Zapisanie sie na spam liste przebieglo szybko, gorzej z otrzymaniem pdf’a 😉
    Nie ma go w mailu i nie widac zeby mial byc. Adres do reply zeby zapytac o brakujacego pdfa -> „redakcja@semspecjalist”. A niby taki fajny miał być, amerykański ….

  3. @Travis
    Magazynu nie wysyłamy jako załącznik żeby nie zapychać Wam skrzynek. Link pozwalający na pobranie jest w mailu.
    Jesli coś nie działa daj nam proszę znać na redakcja semspecialist.pl
    Alternatywnie możesz pobrać także wszystkie numery korzystając z naszego archiwum:
    http://www.semspecialist.pl/archiwum – wystarczy podać maila i przykażdym z numerów pojawi się przycisk „pobierz”

    PS. Nie wysyłamy spamu – określenie „spam lista” trochę nas dotyka.

  4. Świetne wydawnictwo, do którego i mi zdarza się zaglądać. Dzięki temu tematyka pozycjonowania i seo jest mi jeszcze lepiej znana. Dzięki 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły