Jakiś czas temu napisałem artykuł o optymalizacji karty produktowej w sklepie na podstawie jednego przykładu. Zadaniem tamtego artykułu było pokazanie jednego z podejść w tej kwestii. Na witrynie SEOMOZ pojawił się artykuł, który niemalże całościowo przedstawia zagadnienie budowy i optymalizacji karty produktowej w sklepie internetowym. To na co warto (ponownie) zwrócić uwage to:

– budowa całej strony od nagłowka aż po stopkę

– rozmieszczenie poszczeólnych elementów ze szczególnym uwzględnieniem opinii kupujących, różnych tutoriali, video, przycisków

– zaimplementowanie mikro formatów Schema.org, które urozmaicają wyniki

– podejście do tematu związanego z linkowaniem tyle rel=”prev”  oraz rel=”next”

– przycisko społecznościowe

… i tak dalej. Pełen artykuł znajdziecie tutaj: Perfecting On-Page Optimization for Ecommerce Websites – artykuł w języku angielskim.

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (3 głosów, średnia: 3,67 z 5)

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły