seo-spiderNowy komunikat od Google w panelu GWT odnośnie rozpatrzenia witryny po ukaraniu za link.

Popraw lub usuń wszystkie sztuczne linki, nie tylko te podane powyżej. Może to wymagać kontaktu z webmasterami witryn zawierających sztuczne linki.

Jeśli nie będziesz mógł usunąć jakichś linków do witryny, możesz skorzystać z narzędzia do zrzekania się linków. Pamiętaj jednak, że zrzeknięcie się linków to za mało, by uzyskać pozytywną odpowiedź na prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia; będziemy jeszcze wymagać dowodu dobrej woli w postaci starań o usunięcie znacznej części sztucznych linków z sieci ? gdziekolwiek będzie to możliwe.

Usunięcie linków wymaga czasu. Z uwagi na dużą liczbę otrzymywanych przez nas zgłoszeń oraz by zwiększyć Twoje szanse na uzyskanie pozytywnej odpowiedzi na kolejną prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia, nie będziemy weryfikować kolejnego zgłoszenia z tej witryny przez następnych kilka tygodni. Zalecamy poświęcenie odpowiedniej ilości czasu na usunięcie sztucznych linków wstecznych do Twojej witryny, a następnie ponowne wysłanie prośby.

Innymi słowy na dziś dzień już nie będzie tak łatwo odpiąć linki, poczekać kilka dni i zdjęte. Jak mniemam pracownicy zostali zalani prośbami o zdjęcie kary. Teraz to na Tobie drogi właścicielu witryny będzie ciążył obowiązek całkowitego oczyszczenia witryny i samo DISAVOW TOOL już nie będzie wystarczające (chociaż nigdy nie było).

Oznacza to również, że będzie trzeba wykonać mrówczą prace i pochylić się nad każdym odnośnikiem do serwisu i próbować go zdjąć.

Oj ceny pójdą w górę …

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Komentarze

  1. Sypią filtrami na prawo i lewo i nagle ZONK —> Za dużo roboty się zrobiło z tym wszystkim więc trzeba ogarnąć inne rozwiązanie. W końcu dojdziemy na pierwsze powiadomienie będzie odpisywał automat, a dopiero po x miesiącach człowiek.

    Gdzie tu logika? 😛

  2. Zasypało ich RR i chcą z ludzi zrobić tanią (tfu darmową) siłę roboczą jak zawsze. Pokłońmy się zatem wszyscy nad najdoskonalszym i najmądrzejszym algorytmem wyszukiwarki 🙂

  3. (…)Oj ceny pójdą w górę ?(…) – no i przecież o to chodzi, żeby klient w końcu trafił do żółtej części wyników wyszukiwania 🙂
    Ich piaskownica ich piasek…

  4. Wg mnie bardzo dobrze, choć takie komunikaty dostawałem już przy odfiltrowywaniu domen.
    Praca mrówcza ale zawsze osiągałem cel. Mogę zdradzić swój patent choć pewnie inni podobnie robią i ameryki nie odkryłem – http://1drv.ms/1wDA1f3, 100% skuteczność. Oczywiście warunkiem było zdjęcie linków przez adminów do których pisałem (tu przydaje się google translator bo czasem trzeba było wschodnich języków użyć)
    I o ile przede mną klienci nie próbowali składać prośby sam robią tylko disavow to filtr był zdejmowany po max 20 dniach a rekord to 6 dni. A trochę tego było ostatnio. Jeżeli chodzi o cenę owszem kosztowało to kilkanaście godzin pracy (max 2 dni) i klienci zapłacił tyle ile chciałem. A cena zależy od domeny i ilości „szmelcu”. Byli tacy którzy woleli stawiać stronę na nowej domenie. A był też klient, który był gotowy zapłacić kilka tysięcy ale on miał też Adwords zabagnione (cloaking) więc odpuściłem.

      • No to schowałem, tajemnicą pozostaje kto zakopał tę stronę i wiele innych które odfiltrowywałem.
        A były to „topowe” firmy seo – dużo większe od mojej. Prym wiedzie firma Di… z W…….

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły