Pozyskiwanie linków do własnej domeny to jeden z istotnych filarów działań SEO. Ręczne wykonywanie wszystkich zadań związanych z link buildingiem zdecydowanie może być koszmarem.

Na szczęście na rynku istnieje kilka platform usprawniających ten proces. Jedną z nich jest Linkhouse, w której bazie można znaleźć już ponad 22 tysiące portali pozwalających na publikację linków – nie tylko w formie artykułów sponsorowanych.

Jakie są opcje dla wydawców i reklamodawców w Linkhouse, i jak maksymalnie wykorzystać platformę do swoich potrzeb?

Czym jest Linkhouse?

Linkhouse to platforma oferująca możliwości zakupu (i sprzedaży) artykułów sponsorowanych (oraz innych linków) na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie. Rejestracja jest szybka i intuicyjna, a korzystanie z platformy – całkowicie bezpłatne: do płatności dochodzi jedynie w momencie wykupienia danych usług w panelu Linkhouse.

Choć panel jest na tyle prosty, że nie powinien sprawić żadnego problemu użytkownikom, to do stałej dyspozycji zawsze jest Biuro Obsługi Klienta. Pomoże, doradzi, wskaże najlepsze działania w podanym w briefie budżecie. W mojej opinii to jedno z najsprawniej działających BOK w branży.

Co znajdziesz w Linkhouse?

Jedno trzeba przyznać: Linkhouse oferuje wiele funkcji przydatnych w codziennej pracy, nie tylko SEOwców. Co więcej, oferta jest stale rozbudowywana o nowe moduły: praktycznie co miesiąc wprowadzane jest nowe udogodnienie dla użytkowników.

Baza ofert Linkhouse

W bazie ofert znajdziesz ponad 22 tysiące portali (na dzień 12.08.2020), które można filtrować według typu, ceny, oferty czy tematyki. Zaawansowane filtry pomogą wybrać najlepsze, dostępne portale w zakładanym budżecie. Pomocą służą także stale aktualizowane parametry SEO w projektach (parametry pobierane są z czołowych narzędzi SEO, takich jak Ahrefs, Semrush, Majestic czy Senuto). Statystyki odświeżane są w tygodniowych cyklach.

Dane wyszukiwanie możesz spokojnie zapisać na przyszłość i wrócić do niego kolejnym razem, kiedy będziesz poszukiwać stron o podobnym profilu. Możesz też wybrać opcję powiadomień i dostać automatycznie informację o pojawieniu się w Bazie nowej oferty spełniającej Twoje wymogi.

Baza ofert Linkhouse pozwala na zakup nie tylko publikacji sponsorowanych, ale i poszczególnych linków w już istniejących publikacjach. Jeśli zatem nie masz zasobów, czasu, lub po prostu ochoty 😉 na tworzenie nowych treści, możesz wyszukać te oferty, które pozwalają na dodawanie linków do już opublikowanego contentu.

Trzecim głównym rodzajem linków dostępnych na platformie są tzw. linki reklamowe – czyli bannerów i linków tekstowych w różnych sekcjach portali – np. na stronie głównej, czy w sitewide w bocznym menu.

Relinkowanie

Linkhouse oferuje także bezpłatny moduł relinkowania, dzięki któremu możesz znaleźć takie linki Twojej konkurencji, jakich nie posiada Twoja strona. Kopiując ich profil linkowy oszczędzasz nawet kilkanaście godzin, które musiałbyś spędzić na wyszukiwaniu takich linków ręcznie.

Biblioteka Tekstów i Panel Copywriterów

To jedne z najnowszych funkcji dostępnych w panelu Linkhouse.

Dzięki Bibliotece Tekstów, możesz trzymać wszystkie swoje treści w jednym miejscu i wykorzystywać je w razie potrzeby. Trafiają tutaj teksty po publikacji przez Linkhouse, ale możesz także dorzucić je bezpośrednio do Biblioteki, by właśnie tutaj czekały na publikację.

Dzięki Panelowi Copywriterów, utrzymasz “w ryzach” współpracę zarówno z zewnętrznymi copywriterami, jak i z osobami odpowiedzialnymi za tworzenie tekstów w Twoim zespole. Możesz dodać dane osoby do panelu i przypisać im parametry (takie, jak stawki, języki, a nawet komentarze dotyczące terminowości!), zarządzać płatnościami, zlecać zamówienia czy korzystać z czatu do komunikacji. Copywriterzy natomiast otrzymują dostęp do własnego, specjalnego panelu, w którym mogą zapoznać się ze zleceniami, przyjąć (lub odrzucić) zamówienia i dostarczać gotowe teksty.

Linki tematyczne

To kolejny bezpłatny moduł w panelu Linkhouse. Znalezienie linków ze stron, które rankują na interesujące Cię słowa kluczowe, prawdopodobnie nigdy nie było prostsze 😉 Wystarczy dodać adres strony i Twoim oczom ukaże się zweryfikowana (oparta na aktualnych pozycjach Twojej strony i Twoich konkurentów) lista domen. Taka informacja pozwoli Ci dobrać publikacje dla odpowiedniego zagospodarowania słów kluczowych, będziesz mógł także bezpośrednio kupić interesujące Cię linki.

Dodatkowo, integracja z Senuto pozwala na stworzenie listy fraz bezpośrednio z poziomu panelu w Linkhouse.

Giełda Domen i 301

Nie ma to jak zakup domeny z dobrymi parametrami w atrakcyjnej cenie! Giełda Domen w panelu Linkhouse to jedno z miejsc, które zdecydowanie warto “odwiedzać” w poszukiwaniu ciekawych przekierowań 301 oraz domen. Możesz zarówno je zakupić, jak i wystawić na sprzedaż.

Giełda Stron

Relatywna “nowinka” w Linkhouse, która spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem w branży. Poprzez Giełdę Stron możesz zakupić i sprzedać pełne strony (domeny + treści). Baza jest stale rozbudowywana, a pierwsze deale zostały już dobite 😉

Promocja dla czytelników (20% pierwszej wpłaty)

Promocja polega na dodatkowym doładowaniu w wysokości 20% pierwszej wpłaty. Wystarczy bezpłatnie zarejestrować konto (reflink) i zrealizować pierwsze zamówienie, aby otrzymać dodatkowy bonus w wysokości wspomnianych 20%.

Zasady promocji:

  • promocja dotyczy nowych użytkowników (za nowych przyjmujemy takich, których NIP nie figuruje w LH),
  • konto nie może być zarejestrowane przed publikacją artykułu,
  • maksymalna kwota dodatkowego doładowania to 200zł, najbardziej zatem opłaca się doładować konto za 1000zł 😉
  • promocja obowiązuje do końca września 2020,
  • aby otrzymać dodatkowe 20%, po rejestracji i doładowaniu konta, wyślij maila na bok@linkhouse.pl w tytule wpisując „Dodatkowe doładowanie – Zgred”.
Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły