Przyjmijmy, że skala ocen, które są oparte na intencji użytkownika i użyteczności strony docelowej, podzielona jest na kilka opcji: „Istotne”, „Użyteczne”, „Trafne”, „Mało trafne” i „Off-Topic lub Nieprzydatne” (czytaj: nie na temat, beznadziejne). Ponadto, zastosujemy też w niektórych okolicznościach oznaczenie: „Śmieć’.

Taka klasyfikacja jest istotna z punktu widzenia zarówno klienta (oceni, powie czy wpis, artykuł jest dobry przyznając mu gwiazdki, pozostawi komentarz itede) jak również wyszukiwarki (jej rozbudowany algorytm oceni na ile strona odpowiada jej wytycznym i zaklasyfikuje go, czy też zaszufladkuje, na odpowiedniej pozycji).

Chcesz poczytać więcej ? A to zapraszam – dokument w języku angielskim : klik. Jak zniknie wrzucę na inne serwisy.

 

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (6 głosów, średnia: 2,83 z 5)

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Komentarze

  1. Fajny dokument, tylko to chyba z zeszłego roku – bo wtedy wyciekł. Najciekawsze w nim było chyba to, że jest tam dyrektywa, żeby wszystko sprawdzać w firefoxie 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły