Forum PozycjonowanieKategoria: PozycjonowanieJak pozycjonować oddziały firmy?
Jak pozycjonować oddziały firmy?
3
2019-06-01T15:54:52+02:00

Marian
Marian asked 5 lat ago
Dzień dobry
 
Mam 1 stronę i ona obsługuje 3 sklepy stacjonarne. W 3 jest ten sam asortyment tylko lokalizacja jest inna (3 miejscowości).
Jak podejść do pozycjonowania lokalnego, tak by 1 stronę pozycjonować na 3 miejscowości?
W menu mogę dać:

  • Sieradz,
  • Błaszki,
  • Zduńska Wola

jako osobne podstrony.
Na nich osobne zdjęcia + tytuł (fraza pod pozycjonowanie):

  • „sklep rowerowy Błaszki”,
  • „Sklep rowerowy Zduńska….”

ale co z opisem? W końcu 3 sklepy zajmują się tym samym.
Czy tekst opisujący poszczególne sklepy pisać 3 krotnie (np 3 copywriterów – każdy napisze to samo, ale w inny sposób)?

3 odpowiedzi
Paweł Gontarek Personel answered 5 lat ago
Hey,
W sklepie projektujesz strony oosbne z polem kontakt:

  • domena/kontakt/blaszki/
  • domena/kontakt/zunska/
  • domena/kontakt/sieradz/

Na każdą podstronę kontaktową wrzucasz osobny content plus kontakty, plus mapka i fotki. Formularz kontaktowy oraz telefony. Następnie pod tym wszystkim wrzucasz asortyment (kilka produktów, które się najlepiej sprzedają) – czyli zachęcasz użytkownika aby po kontakcie gdzieś przeszedł – dzięki temu obniżysz współczynnik odrzuceń.
Kazdą podstronę kontaktową pozycjonujesz na frazę „sklep + branża + miejscowość”.
I teraz ważne – jeśli masz sklepy stacjonarne w tych miastach to dla każdego sklepu wykonujesz osobną wizytówkę w Google Moja Firma iw . polu adresu URL wskazujesz w każej wizytówce domena/kontakt/miejscowosc – czyli wizytówka dla danej miejscowości wskazuje adres URL z miejscowością. Nigdy nie wskazujesz strony głównej.
Jeśli nei masz fizycznych sklepów – pozostaje Ci wariant powyższy bez wizytówek GMF czyli po prostu robisz dla każdej meijscoowści osobne Landing Page i pozycjonujesz jak napisałem powyżej.
Kurczę – może popełnię w tym temacie osobny wpis …

Marian answered 5 lat ago
Dziękuję za wyczerpujący opis.

Z wpisem na blogu dobry pomysł, bo sporo jest firm i firemek, co mają po 2-3 punkty sprzedażowe.

Marian answered 5 lat ago
Dziękuję za wyczerpujący opis.

Z wpisem na blogu dobry pomysł, bo sporo jest firm i firemek, co mają po 2-3 punkty sprzedażowe.

Marian

Marian

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły