Czy duplikacja wewnętrzna tytułów stron kategorii w sklepie internetowym np. we wszystkich kategoriach (klapki, sandały itp) jest tylko „wyprzedaż butów” wpływa na gorszą widoczność stron produktów do których linki z tych kategorii prowadzą?
![Adam](https://www.zgred.pl/wp-content/litespeed/avatar/23494c9101089ad44ae88ce9d2f56aac.jpg?ver=1736980658)
Adam
Statystyki indeksowania w Google Search Console
Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...
Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku
Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...
Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?
O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...