ForumKategoria: PytaniaBrak asortymentu w sklepie
Brak asortymentu w sklepie 1 2018-12-05T14:48:58+01:00
Damian Damian asked 2 lata ago

Cześć!Co zrobić w takiej sytuacji: sklep ma przez kilka miesięcy asortyment w kategorii i wszystko idzie sprawnie. Natomiast nagle kończy się asortyment, a klient mówi, iż przez 2 miesiące nie będzie miła i musi usunąć kategorię. Z punktu widzenia SEO wyłączenie jej to strzał w stopę. Co zrobić? Usunąć tylko z menu górnego i stopki?

1 odpowiedzi
Paweł Gontarek Personel answered 2 lata ago

Zawsze możesz dodać, że towar niedostępny i nie musisz wyłączać kategorii. Chociaż znam sklepy i producentów, którzy z punktu widzenia biznesowego wyłączają produkty i kategorie. Kwestia podejścia biznesowego ale trzeba mieć na względzie fakt, że wyłączenie całej kategorii to utrata SEO. Szybkie przywrócenie jest wręcz niemożliwe.

Damian

Damian

Golden Marketing Conference

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły