Forum PozycjonowanieKategoria: PytaniaBrak asortymentu w sklepie
Brak asortymentu w sklepie
1
2018-12-05T14:48:58+01:00

Damian
Damian asked 5 lat ago
Cześć!Co zrobić w takiej sytuacji: sklep ma przez kilka miesięcy asortyment w kategorii i wszystko idzie sprawnie. Natomiast nagle kończy się asortyment, a klient mówi, iż przez 2 miesiące nie będzie miła i musi usunąć kategorię. Z punktu widzenia SEO wyłączenie jej to strzał w stopę. Co zrobić? Usunąć tylko z menu górnego i stopki?

1 odpowiedzi
Paweł Gontarek Personel answered 5 lat ago
Zawsze możesz dodać, że towar niedostępny i nie musisz wyłączać kategorii. Chociaż znam sklepy i producentów, którzy z punktu widzenia biznesowego wyłączają produkty i kategorie. Kwestia podejścia biznesowego ale trzeba mieć na względzie fakt, że wyłączenie całej kategorii to utrata SEO. Szybkie przywrócenie jest wręcz niemożliwe.

Damian

Damian

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły